Βίβιαν Γεραμάνη - Ξανθιά η μελαχρινή είναι μια όμορφη και σέξι καλλονή

Όνομα : Βίβιαν

Επίθετο : Γεραμάνη

Ζώδιο : Παρθένος

Σπουδές : Δημοσιογραφία στο Ant1 MediaLab και digital marketing

Στόχος φιλοδοξίες :Να κάνω καριέρα σαν δημοσιογράφος, ενδεχόμενος να το συνδυάσω και με την υποκριτική που αγαπώ πολύ και μετέπειτα έρχονται τα αλλά. Μελλοντικά σίγουρα να...

κάνω οικογένεια .

Ενδιαφέροντα : Μου αρέσει πολύ η μουσική, κυρίως να τραγουδάω, να κάνω ιππασία και τα νυχτερινά μπάνια στην θάλασσα

Προσωπικότητα : Είμαι αρκετά ακομπλεξάριστος άνθρωπος, κοινωνική και ανοιχτόμυαλη. Ανοίγομαι δύσκολα σε ανθρώπους και εμπιστεύομαι ακόμα πιο δύσκολα. Εκδηλώνω τα συναισθήματα μου και δεν κρύβομαι η παριστάνω κάτι άλλο, είτε είναι θετικό συναίσθημα είτε αρνητικό

Και τώρα : Τώρα είμαι ίσως στην καλύτερη φάση της ζωής μου. Σπουδάζω αυτό που θέλω, δουλεύω στον τομέα που με ενδιαφέρει, απολαμβάνω την κάθε μου στιγμή χωρίς άγχος. Έχουν μπει όλα τα θέλω μου σε μια σειρά και υλοποιούνται.

Στιγμή αδυναμίας : Οι περισσότεροι νομίζουν ότι δεν έχω στιγμές αδυναμίες αλλά η αλήθεια είναι ότι «λυγίζω» όταν βλέπω ανθρώπους που αγαπώ να κλαίνε.

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ : Φυσικά πάντα υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Απλά κατά την γνώμη μου είναι λάθος ο τρόπος πλέον .

Καλύτερο φλερτ : Το καλύτερο είναι όταν σε φλερτάρουν σαν κύριοι και όχι σαν λιγούρια. Συγκεκριμένο παράδειγμα δεν θα δώσω

Ιδανικό αρσενικό : Θα ξεκινήσω με την εξωτερική εμφάνιση που είναι το πρώτο που κοιτάμε όλοι. Η βιτρίνα. Μου αρέσουν οι μελαχρινοί, μπρουταλ άντρες, μεγαλύτερης ηλικίας από την δίκη μου. Το ιδανικό είναι ψηλός, μελαχρινός με τατουάζ και λίγο πιο ραπ στυλ. Αυτό το στυλ με εξιτάρει πολύ. Εσωτερικά τώρα αρκούμε στο να μιλάει με μπέσα και να είναι ανοιχτόμυαλος και ακομπλεξάριστος.

Έχεις 3 ευχές : Σίγουρα να κερδίσω το τζόκερ,  Τίποτα άλλο

Αγαπημένη ταινία : Hunger games & notebook

Στέκι : Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί. Έχω περιοχή όμως. Το Κολωνάκι το οποίο το λατρεύω

Ταξίδι : Αγαπώ τα ταξίδια και θέλω να πάω σε όλο το κόσμο . Αγαπώ λίγο παραπάνω την Μύκονο

Instagram vivian_geramani

Σχόλια