Κατερίνα Μπαρμποια - Η γυμνάστρια μαύρη Γαζέλα της Ελλάδος

Όνομα : Κατερίνα

Επίθετο: Μπαρμποια

Ζώδιο : Υδροχόος

Σπουδές : ΙΑΤΑ TRAVEL & TOURISM CONSULTANT, MARKETING

Ενδιαφέροντα : Ταξίδια, Διάβασμα, Γυμναστική

Στόχος – Φιλοδοξίες: Να βοηθήσω όσες περισσότερες γυναίκες να νιώθουν...

αυτοπεποίθηση και δυνατές, Ζωή με άνεση

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου:  Είμαι δύσκολος άνθρωπος, πεισματάρα, συναισθηματική αλλά ταυτόχρονα πολύ δυνατή

Και τώρα : Αυτή την στιγμή προπονώ γυναίκες κάνοντας τους περσοναλ αλλά επίσης προσφέρω on line coaching μέσο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που προσφέρω σε Ελλάδα αλλά και εξωτερικό. 

Στιγμή αδυναμίας : Όταν πληγώνω ανθρώπους που αγαπώ

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Όχι

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Στο εξωτερικό από Έλληνα όπου δεν γνώριζε ότι ξέρω ελληνικά

Το ιδανικό αρσενικό : Ένας άντρας πιο δυνατός από ότι εγώ όπου θα γνωρίζω ότι μπορώ να στηριχτώ αλλά και εκείνος σε εμένα

Έχεις 3 ευχές: Να είμαι πάντοτε υγιής αλλά και τα αγαπημένα μου πρόσωπα, ένα σπίτι στον Άγιο Δομίνικο, Να μπορώ να υλοποιώ τον κάθε μου στόχο

Αγαπημένη ταινία : Tο κουρδιστό πορτοκάλι

Στέκι : Δεν έχω

Αξεσουάρ : Pολόι

Ταξίδι : Εδω έχω πολλά αγαπημένα, Κούβα, Μαϊάμι, Βραζιλία

Καλή και κακή συνήθεια : Ξυπνώ πολύ νωρίς το πρωί και κοιμάμαι λίγες ώρες

Facebook name : Diamante Negro

Twitter : N/A

Instagram : Kate Fit and Shredded

Tik Tok :Kate Fit and Shredded

Σχόλια