Μαρία Παντελιάδου Όμορφη, σέξι και με διεθνής προδιαγραφές

Όνομα : Μαρία

Επίθετο: Παντελιάδου

Ζώδιο : Παρθένος

Σπουδές : Σπουδάζω στην ΙΕΚ ακμή make-up artist and nails artist.

Ενδιαφέροντα : Τα ενδιαφέροντά μου είναι ο χώρος του μοντελινγκ ότι έχει να κάνει με την μόδα και την γυμναστική.

Στόχος – Φιλοδοξίες : Ο στόχος μου είναι να...

προχωρήσω πάνω στο κομμάτι του μοντελινγκ όσο πιο πολύ γίνετε και να καταφέρω στο μέλλον να πετύχω με το κομμάτι των σπουδών μου.


Στιγμή αδυναμίας : Στιγμή αδυναμίας όταν πρόκειται να χάσω έναν άνθρωπο, ένας από τους φόβους μου.

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Σε σχέση

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Ναι στην εποχή μας υπάρχει φλερτ και αρκετό θα μπορούσα να πω.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το καλύτερο φλερτ που μου έχουν κάνει είναι πράξει από κοντά και όχι από τα social media που μπορώ να πω ήταν πολύ αληθινό.

Το ιδανικό αρσενικό : Το ιδανικό αρσενικό δεν υπάρχει πιστεύω ο κάθε άντρας έχει το δικό του ξεχωριστό, αλλά κάτι που σίγουρα κερδίζει μια γυναίκα είναι η έντονη προσωπικότητα η ειλικρίνεια ο σεβασμός κ η τρυφερότητα.

Έχεις 3 ευχές: Οικογένειά νέας ηλικίας, επιτυχίες στο επαγγελματικό χώρο και πάντα υγεία.

Αγαπημένη ταινία : Αγαπημένη ταινία δεν έχω διότι βλέπω τα πάντα εάν κάτι μου τραβήξει το ενδιαφέρον.

Αξεσουάρ : Αξεσουάρ Stan and Stefan αγαπώ.

Ταξίδι : Ένα από τα ταξίδια που θα ήθελα να κάνω είναι σίγουρα Hawaii.

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια να βοηθάω αρκετά ανθρώπους και κακή συνήθεια παριστάνοντας την χαζή κι όμως να μην έχω ξεχάσει ούτε τα καλά ούτε τα κακά...

Facebook name : Maria Panteliadou

Instagram : panteliadoumaria

Σχόλια