Φωτεινή Λαβράνου - Πολύ δυνατή

Όνομα : Φωτεινή Λαβράνου

Επίθετο: Λαβράνου      

Ζώδιο : Παρθένος

Σπουδές : Κομμωτική αισθητική

Ενδιαφέροντα : Αθλητισμός

Στόχος – Φιλοδοξίες : Να ανοίξω το δικό μου...

ινστιτούτο ομορφιάς

Στιγμή αδυναμίας : Η ειλικρίνεια μου

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Ναι μέσω διαδικτύου όμως

Το ιδανικό αρσενικό : Ο άντρας που αγαπάει και σέβεται την γυναίκα

Έχεις 3 ευχές: Να μην υπάρχει πείνα στον κόσμο. Να κάνω μια όμορφη οικογένεια. Και να είναι υγιείς και ευτυχισμένοι οι άνθρωποι που αγαπάω

Στέκι : Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένα πάω παντού αρκεί να έχω καλή παρέα

Αξεσουάρ : Σκουλαρίκια και ρολόι

Ταξίδι : Γενικά αγαπάω τα ταξίδια αλλά έχω ξεχωριστό την Ισπανία σαν χώρα και από Ελλάδα την Κρήτη

Καλή και κακή συνήθεια : Είμαι πάντα εκεί για τους ανθρώπινους μου. Είμαι αυτοκαταστροφική ο εγωισμός μου με κάνει να κάνω πράγματα που μετά τα μετανιώνω

Facebook name: Φωτείνη λαβρανου

Instagram: fwteini_lavranou

Σχόλια