Βικτώρια Κοζινινα - Απίστευτο εργαλείο....!

Όνομα : Βικτώρια

Επίθετο: Κοζινινα         

Ζώδιο : Δίδυμος

Σπουδές : Εργοθεραπεία

Ενδιαφέροντα: Είμαι αρκετά δραστήριος άνθρωπος, μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια και οι εκδρομές από την άλλη βέβαια είμαι λίγο...

"σπιτόγατα" και αρέσει πολύ να ασχολούμαι με το σπίτι και την μαγειρική. Φυσικά μέσα στα ενδιαφέροντα μου είναι και το γυμναστήριο , να βλέπω ταινίες, να βγαίνω βόλτα με φίλες μου και να ασχολούμαι με την μόδα

Στόχοι: Πολλοί είναι οι στόχοι μου αλλά θα πω τον κυριότερο , την προσωπική μου εξέλιξη σε όλους τους τομείς ! Σίγουρα αργότερα θα προστεθούν και άλλοι…

Περιέγραψε με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Μου αρέσει πολύ να φροντίζω τους άλλους, θέλω δίπλα μου ήρεμους ανθρώπους και όχι τοξικούς, είμαι πεισματάρα και αρκετά αναποφάσιστη!

Και τώρα : Τώρα δουλεύω πάνω στο αντικείμενο μου και είμαι αρκετά ικανοποιημένη!

Στιγμή αδυναμίας: δεν έχω κάτι συγκεκριμένο, θα μπορούσα να πω ότι είναι κάθε φορά που βλέπω μπροστά μου γλυκα χαχα

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ : Φυσικά υπάρχει αλλά πλέον στην εποχή των social media έχει πάρει και αυτό ψηφιακή μορφή. 
Είναι "φθηνό" αυτό που γίνετε στην εποχή μας και έχει χαθεί στο μεγαλύτερο βαθμό ο όμορφος τρόπος να δηλώσεις στον άλλον το ενδιαφέρον σου

Το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει : δεν έχω συγκρατήσει κάποιο συγκεκριμένο οπότε μάλλον δεν με έχει συγκινήσει κάποιο..

Το ιδανικό αρσενικό : Να ξέρει τι θέλει, να είναι παλαιών αρχών (βλέπω στην εποχή μας τρελά πράγματα από κάποιους άντρες), να έχει ωραίους τρόπους, να ξέρει να περνάει καλά και φυσικά να μη σταματήσει να σε διεκδικεί.

Έχεις 3 ευχές : Πάνω απ όλα υγεία στην οικογένεια μου και σε όλο τον κόσμο, να υλοποιήσω τους στόχους μου και τα υπόλοιπα θα έρθουν από μόνα τους ..

Αγαπημένη ταινία : Μακράν "ο σημαδεμένος "

Αγαπημένο στέκι : Όπου υπάρχει καλή παρέα

Αξεσουάρ: έχω τρελή αδυναμία στις τσάντες .

Ταξίδια : Τρελαίνομαι για ταξίδια, έχω πάει σε αρκετά μέρη αλλά σαν τα ελληνικά νησιά το καλοκαίρι δεν έχει. Έχω επισκεφτεί τα περισσότερα και σίγουρα θα ξανά πήγαινα .

 Καλή και κακή συνήθεια :Καλή συνήθεια ότι προσέχω πολύ τον εαυτό μου και κακή ότι είμαι πολύ σπάταλη.

Facebook : Βικτώρια Κοζινινα


Instagram : Viktoria Kozhinina

Σχόλια