Λένα Φεσλίογλου Τα πάνω κάτω μετά το Bachelor

Όνομα : Λένα

Επίθετο: Φεσλίογλου 

Ζώδιο : Λέων

Σπουδές : Γεωπονία - Προπονητική - Ναυαγοσωστική 

Ενδιαφέροντα : Βιβλία αυτοβελτίωσης - κάθε είδους αθλητισμός (κυρίως τα εξτριμ σπορτς).

Στόχος – Φιλοδοξίες: Είναι πολλές και διευρύνονται σε πολλούς τομείς ένας από αυτούς είναι....

ο αθλητικός τομέας.

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Για να κάνω την διαφορά θα ξεκινήσω από τα μειονεκτήματα του χαρακτήρα μου. Είμαι αρκετά απαιτητική αλλά πιο πολύ από τον εαυτό μου, είμαι λιγάκι ξεροκέφαλη και δύσκολα μου αλλάζει κανείς απόφαση, αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως δεν είμαι άνθρωπος που ακούω συμβουλές. Είμαι ένας άνθρωπος με παρά πολύ ενέργεια (και δεν ξέρω αλήθεια από που πηγάζει και αισιοδοξία. Μου αρέσει να κάνω τους γύρο μου να χαμογελούν και να δημιουργούν. Λατρεύω την τάξη και την οργάνωση. Η δυναμικότητα και η λήψη αποφάσεων είναι το δυνατό μου σημείο. Το χαμόγελο είναι μονίμως χαραγμένο στα χείλη μου εκτός και αν κάτι με εκνευρίσει (κάτι που γίνεται συχνά αλλά μου παίρνει μόλις λίγα λεπτά για να το αποβάλω από το μυαλό μου).

Και τώρα : Τα τελευταία 6 χρόνια είμαι προπονήτρια συγχρονισμένης κολύμβησης και κλασικής κολύμβησης. Επίσης δουλεύω παράλληλα σαν προπονήτρια cheerleading και ακροβατικής ενόργανης. Τα καλοκαίρια μου αναλαμβάνω την θέση του ναυαγοσώστη σε αρκετές παραλίες τις Ελλάδος.


Στιγμή αδυναμίας : Το φαγητό και ο αθλητισμός. Δεν αντέχω χωρίς αυτά τα δυο.

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Ειλικρινά πιστεύω πως στις μέρες μας είναι πολύ λυπηρό το γεγονός πως δεν υπάρχει υγείες φλερτ και τι εννοώ με αυτό. Εννοώ πως έχει χαθεί κάθε είδους μαγεία και γοητεία πίσω από μια φωτεινή οθόνη ενός κινητού

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Ζω με αυτόν τον καημό για να το ζήσω 

Το ιδανικό αρσενικό : Γενικά είμαι άνθρωπος που επικεντρώνομαι στον χαρακτήρα ενός ανθρώπου παρά στο περιτύλιγμα. Θα ήθελα έναν δυναμικό και ταυτόχρονα ευγενικό άντρα, με πυγμή και στόχους. Δουλευταρά και δραστήριο όπως εμένα. Σαν εξωτερική εμφάνιση θα ήθελα να έχει γυμνασμένο σώμα, εκφράστηκα μάτια (τα γαλάζια είναι τα αγαπημένα μου ) και ενα μεγάλο και πλάτη χαμόγελο.

Έχεις 3 ευχές: 1. Να υπήρχε σε όλο τον κόσμο ειρήνη 2. Να μπορούσε ο πλανήτης μας να γυρνούσε στο αρχικό του στάδιο. 3. Τα αγαπημένα μου πρόσωπα να είναι πάντα καλά.

Αγαπημένη ταινία : Ο αλύγιστος

Στέκι : Οπουδήποτε έχει καλή και ευχάριστη παρέα.

Αξεσουάρ : Οτιδήποτε χρυσαφικό (τα λατρεύω)

Ταξίδι : Αυστραλία για πάντα

Facebook name : Ελενα Φεσλιογλου

Instagram : lena_fesl

Tik Tok : lena_feslioglou

Σχόλια