Στεφανία Μίχα - Η σέξι μισθοφόρος

Όνομα : Στεφανία

Επίθετο: Μίχα

Ζώδιο : Ταύρος

Σπουδές : Επιστήμη αθλητισμού

Ενδιαφέροντα : 2 ήμερες εξορμήσεις με καλή παρέα, να καθαρίζω έχοντας τη μουσική στην διαπασόν και να...

μαθαίνω νέα πράγματα εμπλουτίζοντας τις γνώσεις μου

Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος μου είναι να ανοίξω ένα δικό μου χώρο εκγύμνασης 

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Είμαι αυθόρμητη, χαρωπή, ειλικρινής, ευαίσθητη αν και την ευαισθησία και θυμώνω υπερβολικά όταν αντιληφθώ ότι κάποιος προσπαθεί να παίξει με τη νοημοσύνη μου. 

Και τώρα: Εργάζομαι ως μισθοφόρος τα τελευταία τέσσερα χρόνια

Στιγμή αδυναμίας : Δεν μπορώ τους συναισθηματισμούς γιατί προδίδω την ευαισθησία μου

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Στις μέρες μας υπάρχει φλερτ κυρίως από γυναίκες αλλά όχι το καλό παλιό φλερτ που έκαναν οι άντρες. Πλέον σε ρωτάνε αν έχεις λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να καταλάβεις ότι κάποιος σε φλερτάρει

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Δεν θυμάμαι να είχα κάποιο φλερτ το οποίο να θυμάμαι χαρακτηρίστηκα. Ίσως να υπήρξε αλλά επειδή δεν υπήρχε ενδιαφέρον από δικής μου μεριάς να πέρασε απαρατήρητο

Το ιδανικό αρσενικό : Να μην είναι μη μου άπτου, να είναι λίγο λαϊκό παιδί και να ξέρει τι θέλει απ τη ζωή του

Έχεις 3 ευχές: Να μην υπάρχουν αρρώστιες, να υπάρχει ειρήνη και για μένα λεφτά να μπορώ να τα αξιοποιήσω σωστά όπως θέλω

Αγαπημένη ταινία : NOTEBOOK

Στέκι : το Σειρήνα bay Παραλίμνι

Αξεσουάρ : Σκουλαρίκια

Καλή και κακή συνήθεια : Κακή συνήθεια το τσιγάρο και καλή συνήθεια σωστή διατροφή

Facebook name :

Facebook: Στέφανη Μίχα            

Instagram: tifany_drama_queen              

Tic Tok: stefanitifany 



Σχόλια