Θάλεια Στεφανοπούλου - Το σέξι μικρό που θα μας απασχολήσει

Όνομα: Θάλεια

Επίθετο: Στεφανοπούλου

Ζώδιο: Παρθένος

Σπουδές: Μεταπτυχιακό στην Ιατρική

Ενδιαφέροντα: Χορός, Υποκριτική

Στόχος – Φιλοδοξίες: Να πετύχω ότι θέλω χωρίς να με πτοήσει τίποτα και κανένας, και μέχρι στιγμής αυτό κάνω.

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Υπερβολικά...

κοινωνική αλλά συγχρόνως ντροπαλή και εσωστρεφής. Αδυναμία στα ρούχα, στις τσάντες και στα παπούτσια. Μεγάλη αγάπη στο καλό φαγητό και στη διασκέδαση μέχρι το πρωί.

Και τώρα: Συνεχής δουλειά και εξέλιξη πάνω στο μοντελινγκ και έτοιμη για νέες προκλήσεις

Στιγμή αδυναμίας: Κάθε φορά που χρειάζεται να λείψω για καιρό από την οικογένεια μου

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Κάτι υπάρχει

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Μου έχουν κάνει καντάδα κάτω από το πατρικό μου με κεριά, λουλούδια και πυροτεχνήματα.

Το ιδανικό αρσενικό: Έξυπνος, Καστανός εννοείται, ψηλός και κυρίως καλό παιδί

Έχεις 3 ευχές: Να είναι ευτυχισμένοι όσοι αγαπώ. Να πετυχαίνω τους στόχους μου. Ααα και τρίτον να έχει άλλες 10 ευχές χάχα.

Αγαπημένη ταινία: Συνήθεις ύποπτοι

Στέκι: Nalu

Αξεσουάρ: Ασημένιοι μεγάλοι κρίκοι

Ταξίδι: Ρώμη το καλύτερο φαγητό by far

Καλή και κακή συνήθεια: Καλή ότι γυμνάζομαι κάθε μέρα
Κακή ότι αργώ σε όλα μου τα ραντεβού

Instagram: @as_thalia

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου