Έλενα Μαρινάκη - Πρότυπο θηλυκότητας και αισθησιασμού

Όνομα :Έλενα

Επίθετο: Μαρινάκη

Ζώδιο :Ιχθύς

Σπουδές :Πτυχιούχος Ιατρικής σχολής Αθηνών

Ενδιαφέροντα :Ταξίδια, γυμναστική, Shopping therapy, οτιδήποτε έχει να κάνει με...

την ομορφιά, την βελτίωση της εμφάνισης αλλά και του χαρακτήρα

Στόχος – Φιλοδοξίες: Να ανοίξω το δικό μου δερματολογικό ιατρείο με όλα τα επεμβατική και μη επεμβατικά μηχανήματα για να χαρίσω στους ανθρώπους τη καλύτερη εκδοχή τους

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Πεισματάρα! Δεν σταματάω μέχρι να επιτύχω αυτό που θέλω

Στιγμή αδυναμίας : Οι αδυναμίες είναι για να τις διορθώνουμε μεγαλώνοντας. Ίσως είμαι υπερβολικά τελειομανής

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει πολύ έντονα στην εποχή μας σίγουρα

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Θεωρώ πως το καλύτερο το έχει κάνει ο άντρας μου γι’ αυτό άλλωστε είμαστε μαζί

Το ιδανικό αρσενικό :Όποιος είναι και ο ιδανικός σύντροφος για εμένα καθώς είναι, στοργικός, τρυφερός, πάντα με βοηθάει σε οτιδήποτε χρειαστώ, στήριγμα στα πάντα. Με λίγα λόγια διαμάντι

Έχεις 3 ευχές: Να είναι ευτυχισμένοι οι άνθρωποι που αγαπάω, Να επιτύχω τους στόχους μου, να μπορώ να δημιουργήσω μια όμορφη και δεμένη οικογένεια  

Αγαπημένη ταινία : Είμαι λάτρης των ψυχολογικών θρίλερ. Έχω αρκετές στην λίστα μου, από τις πιο ωραίες “catch me if you can

Στέκι : Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο, συνήθως αλλάζει με τον καιρό τις καταστάσεις και τους ανθρώπους που έχω δίπλα μου

Ταξίδι : Ταξίδι ζωής που έχω κάνει είναι σίγουρα στην Νέα Υόρκη και σύντομα θέλω να επισκεφθώ όσο το δυνατό περισσότερα μέρη

Καλή και κακή συνήθεια : Πολύ καλή μου συνήθεια είναι να θέλω όλα τα πράγματα μου πολύ τακτοποιημένα και καθαρά. Κάποια κακή συνήθεια θα έλεγα πως δεν έχω γιατί δεν πίνω, δεν καπνίζω και γενικά έχω υιοθετήσει ένα υγιεινό τρόπο ζωής.


Facebook name : Elena Marinaki


Instagram : drelena.m

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου