Ανακρίνουμε την καυτή Μάρω Αλεξοπούλου με τις 16 ερωτήσεις μας

 Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Αρχικά χαμογελώ και ανάλογα τι θα μου πει θα αντιδράσω, γενικά είμαι ένας άνθρωπος ευχάριστος με χιούμορ, αλλά δεν δέχομαι να με προσβάλλουν!

Ε: Ποια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία… 

Α: Νομίζω...

ένα ωραίο ρομαντικό δείπνο

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α: Στην εποχή μας έχει χαθεί η μαγεία το φλερτ απ κοντά, οι περισσότεροι διεκδικούν μέσα από το διαδίκτυο είναι κάτι που το απεχθάνομαι δεν μπαίνω στην διαδικασία να απαντήσω ποτέ, θέλω να βλέπω το πραγματικό πρόσωπο στον άλλον

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α:

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Θα ήθελα να έχω ένα μπάτλερ να μου φέρνει πρωινό στο κρεβάτι και να μου τα έχει όλα έτοιμα. 

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Μετανιώνω για στιγμάς αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να γυρίσω το χρόνο πίσω αλλά σίγουρα όλα αυτά μου έχουν δώσει μαθήματα ζωής.

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Χαρά μου δίνει να βλέπω τους ανθρώπους που αγαπάω ευτυχισμένους και να κάνω ταξίδια

 Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Τρόμο μου προκαλεί μην πάθει κάποιος  δικός άνθρωπος κακό

 Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου… 

Α: Επάνω μου αρέσει να προσέχουν τον χαρακτήρα μου αρχικά και μου αρκέσει πολύ σε έναν άντρα η αίσθηση του χιούμορ

 

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Α: Όλα στην σωστή δόση και φλερτ, και έρωτας και έντονο σεξ.

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Το σεξ παίζει τεράστιο ρόλο στην ζωή μου είναι ένας βασικός παράγοντας για να ενώσει ένα ζευγάρι! Θεωρώ πως αν δεν υπάρχει καλό σεξ δεν υπάρχει έρωτας, αγάπη

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Δεν θα πήγαινα με γυναίκα δεν είναι στις προτιμήσεις μου θα χαμογελούσα, θα με κολάκευε αλλά θα το σταματούσα πολύ ευγενικά χωρίς να την προσβάλω φυσικά

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Δεν έχω φίλες 


Ε: Είσαι πιο επιρρεπής στο φλερτ όταν πίνεις… 

Α: Εντάξει όσο νάνε είμαι... 

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Μέχρι τώρα δεν έχει τύχη;

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;

Α: Όχι







Σχόλια