Όλγα Καλκοπούλου - Η σέξι Θεσσαλονικιά

Όνομα: Όλγα

Επίθετο: Καλκοπούλου

Ζώδιο: Ιχθύς

Σπουδές: Διοίκηση Επιχειρήσεων (Χίος -Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

Ενδιαφέροντα: Γυμναστήριο, Χορός, Μόδα

Στόχος-Φιλοδοξίες: 1)Να μπορέσω να συνδυάσω το αντικείμενο σπουδών μου με...

κάποιο τομέα που μου αρέσει όπως είναι πχ η γυμναστική, η κα

Ελεύθερη- Δεσμευμένη: Ελεύθερη

Στιγμή αδυναμίας: Όταν έφυγα πρώτη φορά από το σπίτι μου για σπουδές

Υπάρχει φλερτ στην εποχή μας: Θεωρώ πως έχει μειωθεί στις μέρες μας το πραγματικό φλερτ, αλλά όταν υπάρξει είναι πολύ όμορφο!

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το καλύτερο φλερτ που μου έχουν κάνει είναι να με προσεγγίζουν με διαφορετικό τρόπο, ότι πιο περίεργο και ασυνήθιστο για μένα είναι ελκυστικό τις περισσότερες φορές τουλάχιστον!

Το ιδανικό αρσενικό: Channing Tatum

Έχεις 3 ευχές: 1) Να είναι πάντα καλά όλοι οι δικοί μου, 2) Να μπορέσω να πραγματοποιήσω τους στόχους μου και τα όνειρα μου, 3) Να ζήσω κάποια στιγμή στο εξωτερικό είτε μόνιμα είτε για μια περίοδο της ζωής μου

Αγαπημένη ταινία: Me before you

Στέκι: Boheme (Thessaloniki)

Αξεσουάρ: Σκουλαρίκια

Ταξίδι: Νέα Υόρκη

Καλή και κακή συνήθεια: Καλή συνήθεια, η διατροφή μου και η καθημερινή μου άσκηση!
Κακή συνήθεια, αργοπορημένη στα ραντεβού μου

Facebook name: Ολγα Καλκοπουλου

Instagram: olgiii_

Σχόλια