Χριστίνα Τσουτσάνη - Η καυτή μελαχρινή ανεβάζει την θερμοκρασία

Όνομα : Χριστίνα

Επίθετο: Τσουτσάνη

Ζώδιο : Τοξότης

Σπουδές : Οικονομία και διοίκηση

Ενδιαφέροντα : Χώρος, γυμναστική, το σκυλάκι μου, βόλτες με φίλους

Στόχος – Φιλοδοξίες : Μιας και είμαι ακόμα σχετικά μικρή σκοπεύω να...

σπουδάσω κομμωτική, είναι κάτι που μου άρεσε από πολύ μικρή.

Και τώρα : Τώρα είμαι σερβιτόρα-barwoman

Στιγμή αδυναμίας : Αδυναμία μια και παντοτινή μου είναι η μητέρα μου. Δεν μπορω να της αρνηθώ τίποτα..

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Σε σχέση Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: ναι υπάρχει απλά νομίζω πως οι πιο πολλοί άνδρες δεν έχουν το σωστό τρόπο να προσεγγίσουν μια κοπέλα. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Δεν είμαι ο καταλληλότερος άνθρωπος να το πω αυτό γιατί δεν αφήνω και πολλά περιθώρια για φλερτ.. Αλλά ας πω αυτό που μου είχε κεντρίσει πιο πολύ την προσοχή. Ήταν ένας τύπος που του άρεσα και μου το είχε πει, αλλά δεν έδινα και πολύ σημασία ώσπου μια ωραία μέρα ήρθε κάτω απ’ την πολυκατοικία που εμένα τότε και άρχισε να πετάει βεγγαλικά, απλά ΕΜΕΙΝΑ..

Το ιδανικό αρσενικό : Ευγενικός, τρυφερός, γενναιόδωρος

Έχεις 3 ευχές: Λοιπόν η πρώτη θα ήταν να γυρίσω όλο τον κόσμο η δεύτερη το πρώτο μου παιδί να είναι κοριτσάκι και τρίτη και τελευταία ειρήνη και αγάπη σε όλο τον κόσμο.

Αγαπημένη ταινία : The twilight saga

Στέκι : Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο.. Αποφασίζουμε και πράττουμε

Αξεσουάρ :Το αγαπημένο μου αξεσουάρ είναι οι τσάντες. Τις λατρευωωω!

Καλή και κακή συνήθεια : Μια καλή συνήθεια που έχω είναι να θέλω να κάνω τους άλλους χαρούμενους. Κακή συνήθεια είναι που πεινάω συνέχεια

Facebook name: Χριστίνα Τσουτσάνη

Instagram:__Christinats__

Σχόλια