Ειρήνη Πλιάκου - Όμορφη και σέξι Ελληνίδα που ζει στην Γερμανία

Όνομα : Ειρήνη

Επίθετο: Πλιάκου

Ζώδιο : Αιγόκερως

Σπουδές : Πάω σχολείο γιατί το απολυτήριο μου από Ελλάδα δεν έγινε δεκτό στην Γερμανία 

Ενδιαφέροντα : Υπάρχουν μέρες που θέλω να είμαι όλη την ώρα έξω για Jogging, γενικά να κάνω γυμναστική. Από την άλλη υπάρχουν στιγμές που θέλω απλά να...

μαγειρέψω κάτι και είτε να διαβάσω ένα βιβλίο είτε να δω μια ταινία ή μια σειρά

Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος μου είναι αρχικά να τελειώσω με καλό βαθμό το γερμανικό σχολείο και μετά να ξεκινήσω τις σπουδές μου στον τομέα της εφορίας

Στιγμή αδυναμίας : Ξεκάθαρα κάθε φορά που τελειώνουν οι διακοπές στην Ελλάδα και πρέπει να αποχαιρετήσω φίλους και συγγενείς και αν επιστρέψω στην ρουτίνα στην Γερμανία

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη και ωραία 

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Δύσκολο να το κρίνεις γιατί με το instagram και διάφορες εφαρμογές όπως το tinder πλέον δεν κάθεσαι να κυνηγήσεις κάποιον απλά πας στον επόμενο, τρελές καψούρες δεν υπάρχουν πλέον

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Ή δεν υπάρχει φλερτ που να μου έχει τραβήξει την προσοχή ή απλά το έχω ξεχάσει. Φιλική συμβουλ, Μην δίνεται σημασία μόνο στην εξωτερική εμφάνιση ή τουλάχιστον ας περισσέψουν οι υπερβολές

Το ιδανικό αρσενικό : Αρχικά να με σέβεται και να έχει καλό χαρακτήρα, να είναι έξυπνος και να έχει χιούμορ. Στις δύσκολες στιγμές να είναι δίπλα μου. Και εννοείται να με διεκδικεί.

Έχεις 3 ευχές: Αν και δύσκολο να πραγματοποιηθούν θα ήθελα να σταματήσουν οι πόλεμοι και γενικά οι πλούσιοι να λύνουν τα νήματα. Να μην υπάρχει φτώχεια. Και τα άτομα που αγαπώ να είναι πάντα υγιείς κι χαρούμενοι

Αγαπημένη ταινία : Δύσκολο γιατί έχει να κάνει και με το είδος της ταινίας. Στις top ανήκει η ταινία Gifted

Στέκι : Δεν έχω κάποιο στέκι μιας και μ'αρέσει να αλλάζω περιστάσεις  και να βλέπω καινούργια μέρη κι μαγαζιά

Αξεσουάρ : Τα αξεσουάρ που δεν αποχωρίζομαι ποτέ είναι το κομποσκοίνι και ο σταυρός μου...

Ταξίδι : Από την στιγμή που μετακόμισα Γερμανία στόχος μου είναι να κάνω ταξίδια μόνο στην Ελλάδα...Το αγαπημένο μου ήταν όταν πήγα Αίγινα

Καλή και κακή συνήθεια : Έχω πολλές κακές συνήθειες. Μια από αυτές είναι πως γενικά είμαι καχύποπτη, δεν εμπιστεύομαι άτομα πολύ εύκολα. Επίσης ζηλεύω και γκρινιάζω. Οι καλές συνήθειες υπερτερούν όμως. Κάθε στόχο που θέτω προσπαθώ να τον υλοποιώ, είμαι πάντα συνεπής και προσέχω να φροντίζω τις σχέσεις μου με τους γονείς μου , φίλες και φίλους μου αλλά και με τους συγγενείς

Facebook name : Irini Pliakou

Instagram : Irini_pl

Σχόλια