Μιλένα Medina Terrero - Σπάνια όμορφη και σέξι επαγγελματίας μπαλαρίνα

Όνομα Μιλένα

Επίθετο: Medina Terrero

Ζώδιο: Καρκίνος

Σπουδές: Επαγγελματίας χορευτής μπαλέτου

Ενδιαφέροντα: Οι επιχειρήσεις

Στόχος - Φιλοδοξίες: Να αποκτήσω τη δική μου αλυσίδα ξενοδοχείων

Περιέγραψε με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Πολύ χαρούμενη, είμαι ένας από αυτούς που σε κάνουν να γελάς ακόμα και στις χειρότερες στιγμές σου...

Στιγμή αδυναμίας: Όταν είμαι πολύ πεινασμένη ή περνάει αρκετός χρόνος χωρίς να έχω νέα από την οικογένειά μου

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Πολύ λίγο

Ποιο ήταν το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει : Ήταν σε μια παράσταση χορού

Το ιδανικό αρσενικό: Με κατανόηση, ειλικρινής και έξυπνος

3 ευχές: Να πάρω την ελληνική ιθαγένεια, να είμαι κοντά στην οικογένειά μου και να μπορώ να έχω τη δική μου ξενοδοχειακή αλυσίδα

Αγαπημένη ταινία: Avatar

Στέκι: Οπουδήποτε με καλούς φίλους

Αξεσουάρ: Τα ρούχα

Ταξίδι: Μαλδίβες

Καλή και κακή συνήθεια: Καλή συνήθεια Είμαι πολύ υποστηρικτική, κακή συνήθεια ξεχνώ τα πάντα

Όνομα Facebook: Milena Medina Terrero


Instagram: milenamedi9707

Σχόλια