Μαρία Ντίνα - Ότι πιο φρέσκο και hot στην μουσική σκηνή

Όνομα : Μαρία

Επίθετο: Ντίνα

Ζώδιο : Καρκίνος

Σπουδές : Μουσικολογία - Δίπλωμα Ειδικού Αρμονίας

Ενδιαφέροντα : Μουσική, χορός, ταξίδια

Στόχος – Φιλοδοξίες: Να κάνω γύρω του κόσμου

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Είμαι...

αυθόρμητη, παρορμητική, ευαίσθητη, ξεροκέφαλη, ντροπαλή, αισιόδοξη και ονειροπόλα

Και τώρα : Τώρα ετοιμάζουμε ένα summer τραγουδάκι μόλις γυρίσαμε το βιντεοκλίπ Dinamiss & Katerina Stikoudi & Mc Daddy

Στιγμή αδυναμίας : Σοκολάτα!

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Εννοείται πως υπάρχει και πάντα θα υπάρχει απλά θα αλλάζει μορφή

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το καλύτερο φλερτ είναι να με ακολουθήσει κανείς στην τρέλα που κουβαλάω, δύσκολο πράγμα αλλά έχει γίνει όποτε σίγουρα το καλύτερο φλερτ είναι αυτό για μένα

Το ιδανικό αρσενικό : Στοργικός, Μελαχρινός και δημιουργικός

Έχεις 3 ευχές: Να μην έχουμε άλλη πανδημία και να τελειώσει και αυτή. Να μην έχουμε πολέμους και να γνωρίσω όλα τα μέρη του κόσμου

Αγαπημένη ταινία : Τιτανικός & Avatar

Στέκι : Δεν έχω στέκι, είμαι παντού θα έλεγα

Αξεσουάρ : Σίγουρα το κομποσκοίνι μου

Ταξίδι : Ανυπομονώ να πάω Λατινική Αμερική

Καλή και κακή συνήθεια : Συνήθεια καλή δεν θα έλεγα πως έχω. Κακή πάντως σίγουρα το να κοιμάμαι αργά

Facebook name : Maria Dina

Twitter : mariadinamiss

Instagram : mariadinamiss

Tik Tok :mariadinamiss

Σχόλια