Στέλλα Σαμνιώτη - Ότι πιο όμορφο και σέξι στην νέα γενιά Ελληνίδων

Όνομα : Στέλλα

Επίθετο: Σαμνιώτη

Ζώδιο : Σκορπιός

Σπουδές : ΤΕΦΑΑ με ειδικότητα θαλάσσιο σκι και σπορτς μάνατζμεντ

Ενδιαφέροντα :...

Θαλάσσια σπορ, μόντελινγκ, φεστιβάλ μουσικής

Στόχος – Φιλοδοξίες: Στόχος να γίνω καλή στο επάγγελμα μου και επίσης να καταφέρω πράγματα στο χώρο του μόντελινγκ

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Ήρεμος χαρακτήρας, συνεσταλμένη, σοβαρή, με χιούμορ

Στιγμή αδυναμίας : Φόβος αεροπλάνων

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Ναι υπάρχει φλερτ αν και στις μέρες μας οι άντρες δε τολμάνε τόσο, οπότε το αφήνουν και λίγο πάνω μας

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το καλύτερο φλερτ που μου έχουν κάνει είναι να ταξιδέψει από άλλη χώρα για να με συναντήσει

Το ιδανικό αρσενικό : Σοβαρός με χιούμορ, να σέβεται τη γυναίκα δίπλα του, να μη παρεξηγεί εύκολα και να υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη

Έχεις 3 ευχές: Υγεία στην οικογένεια μου, να επιτύχω τους στόχους μου, να είμαι πάντα χαρούμενη

Αγαπημένη ταινία : Gossip girl (σειρά)

Στέκι: Oποιαδήποτε σταρμπακς, Λόχαν, Άιλαντ

Αξεσουάρ: Xρυσοί κρίκοι, ασημένιο ρολόι

Ταξίδι: Άμστερνταμ, Παρίσι

Καλή συνήθεια τα σπορ, κακή συνήθεια iqos μέντα

Facebook Stella Samnioti

Instagram :stellasamnioti

Σχόλια