Μαρία Μαθιουλάκη - Κρητικό θηλυκό όνειρο

Όνομα : Μαρία

Επίθετο: Μαθιουλάκη

Ζώδιο : Σκορπιός

Σπουδές : Σεμινάρια Μακιγιάζ

Ενδιαφέροντα : Μακιγιάζ, φωτογραφίσεις, σχέδιο

Στόχος – Φιλοδοξίες: Στόχος μου να...

εξελίξω όσο μπορώ το κομμάτι του μακιγιάζ και στο μέλλον να ανοίξω δικιά μου επιχείρηση


Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Δυναμικός χαρακτήρας, πολύ ευαίσθητη, αρκετά δοτική σε κοντινούς δικούς μου ανθρώπους, πεισματάρα αν βάλω κάτι σκοπό πάντα το πετυχαίνω!


Και τώρα : Τώρα εργάζομαι σε κατάστημα καλλυντικών στο Ρέθυμνο, και ασχολούμαι ως brand ambassador με διάφορες εταιρίες στο Instagram


Το ιδανικό αρσενικό : Ιδανικό αρσενικό είναι το αγόρι μου

Έχεις 3 ευχές: Υγεία, και όλα τα αλλά έρχονται


Αγαπημένη ταινία : Fast & furious

Στέκι : Οπουδήποτε με καλή παρέα

Αξεσουάρ : Έχω τρέλα με τις τσάντες

Ταξίδι : Bali, doubai

Καλή και κακή συνήθεια : Έχω πολύ κατανόηση και πολύ υπομονή, λέω τα πράγματα όπως είναι και πολλές φορές χωρίς να το σκεφτώ που αυτό δεν αρέσει στην πλειοψηφία

Facebook Μαρια Μαθιουλακη


Instagram Mathlk.m


Tik tok Mary.mathlk

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου