Ιωάννα Παναγιωτοπούλου - Υπάρχουν και τέτοια θηλυκά

Όνομα :Ιωάννα

Επίθετο: Παναγιωτοπούλου

Ζώδιο : Λέων

Σπουδές : Αισθητικής, Ιταλικά, Αγγλικά

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Είμαι ένα πολύ προσγειωμένο άτομο και μου αρέσει να ζω όμορφα

Και τώρα : Άνω...

κάτω όλα


Στιγμή αδυναμίας : Τα δυο μου ανίψια

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Ναι ευτυχώς υπάρχει και είναι καλοπροαίρετο

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Όταν ένας οδηγός σταμάτησε το αμάξι του στην κίνηση κατέβηκε και μου προσέφερε λουλούδια

Το ιδανικό αρσενικό : Ψηλός μελαχρινός, να είναι ειλικρινής και να με σέβεται 

Έχεις 3 ευχές: Να έχω υγεία εγώ και οι δικοί μου άνθρωποι, να γίνει καλύτερος ο κόσμος μας και να τελειώσει ο κορωνοϊός

Αγαπημένη ταινία :Γλυκά σκότωσε με


Στέκι :Voodoo

Αξεσουάρ :Γυαλιά ηλίου

Ταξίδι :Στην μαγευτική Λευκάδα

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή προσεύχομαι, κακή τρώω γλυκά

Facebook name :Ιωάννα Παναγιωτοπούλου


Instagram : Anna Panagiotopoulou

Tik Tok :Iwanna_1_1_1



Σχόλια