Ζένια Σολδάτου - Όμορφη, σέξι αλλά πάνω απ όλα δημιουργική με την νέα της επιχείρηση

Όνομα : Ζένια

Επίθετο: Σολδάτου

Ζώδιο : παρθένος

Σπουδές : Τουριστικές επιχειρήσεις

Στόχος – Φιλοδοξίες :Να πετύχω στο καινούργιο μας ξεκίνημα με το E-shop fem_project που ανοίξαμε με την κολλητή μου Κατερίνα Σαββοπούλου, που έχει να κάνει με ρούχα για κάθε...

τύπο γυναίκας

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Είμαι πολύ δοτική και φιλόζωη, δένομαι δύσκολα με τους ανθρώπους για αυτό και έχω λίγους και καλούς στην ζωή μου.

Στιγμή αδυναμίας : ότι έχει να κανεί με ζώα με παιδιά και τους Ηλικιωμένους

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: θεωρώ πως δύσκολα το βρίσκεις, το φλερτ πλέον είναι τα “like” και τα «follow”

Το ιδανικό αρσενικό : να είναι Ειλικρινής, Δοτικός και Φιλόζωος.

Έχεις 3 ευχές: να γίνουμε πιο «άνθρωποι» απεναντη στον συνάνθρωπο μας και στ Υπόλοιπα πλάσματα.

Στέκι : Βρίσκεται στην Μύκονο. Koukoumi hotel .

Καλή και κακή συνήθεια : Μου αρέσει πολύ να ασχολούμε με τις φωτογραφίες και κακή θα έλεγα ότι είμαι λίγο πιεστική

Facebook name : Ζενια Σολδατου

Instagram : misszenia_official

Tik Tok :misszenia_12

Σχόλια