Γεωργία Λιανέρη - Η πιο σέξι χορεύτρια με αδυναμία στα extreme sports και την ομάδα lianeriplans

Όνομα : Γεωργία

Επίθετο:  Λιανέρη

Ζώδιο : Καρκίνος

Σπουδές : Έχω τελειώσει ΕΠΑΛ γραφιστικής,  έχω χαρτί Ακαδημίας χορού από την σχολή χορού Άννα Πέτροβα και έχω κάνει σεμινάρια πάνω στο...

τραγούδι, υποκριτική και εναέρια ακροβατικά

Ενδιαφέροντα : Μου αρέσει πολύ η κολύμβηση, η γυμναστική και τα extreme sports

Στόχος – Φιλοδοξίες : Να ανοίξω τον δικό μου χώρο και να γίνω όσο πιο καλύτερη και δημιουργικά μπορώ.

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Κοινωνική,  δυναμική,  δημιουργική, πεισματάρα,  νευρική και εγωίστρια

Και τώρα : Τώρα κάνω μαθήματα περσοναλ,  έχω δική μου ομάδα ατόμων ονομαζόμενη "lianeriplans" και κλείνω συνεργασίες με παραγωγές και καλλιτέχνες για διάφορα γυρίσματα ή φωτογραφήσεις.

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπήρχε, υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει. 

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει:  Έχω βγει από μαγαζί με βροχή και με έχει σταματήσει άνθρωπος σε υπόστεγο κάνοντας μου ερωτική εξομολόγηση.

Το ιδανικό αρσενικό :  Αν υπάρχει ειλικρίνεια, χημεία, σεβασμός και φροντίδα είναι ιδανικό.

Έχεις 3 ευχές: Εύχομαι υγεία, αγάπη και δημιουργικότητα σε όλους. Αυτά τα 3 είναι το κλειδί μιας επιτυχίας.

Αγαπημένη ταινία : Αυτό το διάστημα είμαι κολλημένη με την σειρά άγριες μέλισσες. 

Στέκι : Με την καραντίνα μόνο σπίτι, γυρίσματα, σπίτι ταράτσα για βόλτα είναι η κατάσταση.

Αξεσουάρ :  Δεν πάω πουθενά χωρίς τηλέφωνο και φορτιστή. Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.

Ταξίδι : Ας μη το συζητήσουμε τώρα στο lockdown γιατί είναι κάτι που πονάει…

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια ο προγραμματισμός της καθημερινότητας.
Κακή συνήθεια η εργασιομανία που  κοιμάμαι ελάχιστες ώρες με αποτέλεσμα να πέφτει συχνά το ανοσοποιητικό μου.

Facebook name :  Georgia lianeri

Instagram : Georgialianeri

Tik Tok : Georgialianeri1

Σχόλια