Έλενα Παπαμεθοδίου - Ταλαντούχα και πολλά υποσχόμενη

Όνομα: Έλενα

Επίθετο : Παπαμεθοδίου

Ζώδιο : Ζυγός

Σπουδές: Marketing Management University if Derby στην Αγγλία
Δημοσιογραφία σε γνωστή ιδιωτική Σχολή στην Αθήνα

Ενδιαφέροντα:...

Χορός, Mondeling, Γυμναστική

Στόχος-Φιλοδοξίες: Να εξελίξω την επιχείρηση μου


Περιέγραψε με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Κοινωνική, αυθόρμητος χαρακτήρας, θετικός άνθρωπος

Στιγμή αδυναμίας: Δεν έχω πάντα σκέφτομαι θετικά

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Το φλερτ πάντα θα υπάρχει και μου αρέσει όταν γίνετε με άμορφο τρόπο.


Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Δεν χρειάζεστε κάτι υπερβολικό απλός με άμορφο τρόπο βγήκαμε για φαγητό και μου ανακοίνωσε ότι θα πάμε ταξίδι. Ταξίδια είναι τα αγαπημένα μου

Το ιδανικό αρσενικό: Να είναι ειλικρινής, δραστήριος και θετικός άνθρωπος.

Έχεις 3 ευχές: Να βλέπω χαρούμενους τους ανθρώπους, να έχουμε την υγεία μας και να ακολουθήσουμε τα όνειρα μας

Αγαπημένη ταινία:

Στέκι: θα με βρεις όπου έχει πάρτυ και σίγουρα επειδή ταξιδεύω πολύ σε καμία χώρα ανά το κόσμο.

Ταξίδι: Αγαπημένος μου προορισμός το Παρίσι.

Καλή και κακή συνήθεια: Μου αρέσει η γυμναστική οπότε φροντίζω να γυμνάζονται όσο πιο συχνά μπορώ. Κακή συνήθεια, μην με αφήσετε μόνη μου για shopping δεν θα φύγω ποτέ!

Facebook: Helena Papamethodiou


Twitter: Helena Papamethodiou

Instagram: Helena Papamethodiou

Σχόλια