Γιώτα Κακάλη - Άγρια ομορφιά και σεξουαλικότητα

Όνομα : Γιώτα

Επίθετο: Κακάλη

Ζώδιο : Λέων

Σπουδές : Διοίκηση επιχειρήσεων

Ενδιαφέροντα : Γυμναστική και μακιγιάζ

Στόχος – Φιλοδοξίες : Θα ήθελα στο μέλλον να ανοίξω δική μου επιχείρηση με καλλυντικά

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Θεωρώ ότι είμαι δυναμική, αρκετά σκληρή και πολύ εσωστρεφής. Δεν...

ανοίγομαι εύκολα και θεωρώ ότι είμαι απρόσιτη.

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Όλα πλέον στην εποχή μας βρίσκονται πίσω από μια οθόνη. Το φλερτ, ο έρωτας, η επικοινωνία.. Πιστεύω ότι όχι δεν υπάρχει έχει χαθεί η μαγεία και η χαρά του φλερτ.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Δεν έχει υπάρξει προς το παρόν

Το ιδανικό αρσενικό : Θεωρώ ότι είναι ένας άνδρας ο οποίος σέβεται και ξέρει τι θέλει. Είναι διεκδικητικός και ξεκάθαρος.

Έχεις 3 ευχές: Υγεία στην εποχή που ζούμε, ευτυχία και μόνο επιτυχίες.

Αγαπημένη ταινία : Ο Τιτανικός

Στέκι : Kartell Design Cafe, Gold The Club, Mandala Seaside Luxury

Αξεσουάρ : Τα αγαπημένα μου αξεσουάρ είναι κυρίως τα κολιέ και τα σκουλαρίκια. Μαρεσει να είναι διακριτικά και κομψά.

Ταξίδι : Το αγαπημένο μου ταξίδι ήταν στην Σαντορίνη και ένα μέρος που θα ήθελα πάρα πολύ να επισκεφθώ είναι το Ντουμπάι.

Καλή και κακή συνήθεια : Ως γνωστόν όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι είμαι τελειομανής και πολύ σχολαστική. Επίσης γνωρίζουν ότι αγαπάω λίγο παραπάνω το φαγητό και κυρίως τα γλυκά pancakes.

Facebook name : Γιωτα Κακαλη

Instagram :giota_kakali


Σχόλια