Ευτυχία Λιονάκη - Η Ελληνίδα σέξι Μπάρμπι

Όνομα : Ευτυχία

Επίθετο: Λιονάκη

Ζώδιο : Υδροχόος

Σπουδές : Δημοσιογραφία και δημόσιες σχέσεις...

Ενδιαφέροντα : Ασχολούμαι με το modeling, μου αρέσει πολύ η ιππασία, ο χορός, να διαβάζω βιβλία και να εμπλουτίζω τις γνώσεις μου διαρκώς!

Στόχος – Φιλοδοξίες : Ο στόχος μου είναι να φτάσω πολύ ψηλά και να πετύχω όλα όσα θέλω πάνω στην καριέρα μου

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Είμαι πολύ ευχάριστος άνθρωπος μου αρέσει να περιβάλλομαι από θετικούς ανθρώπους που μου φτιάχνουν την διάθεση επίσης εκκεντρική και δοτική σαν άνθρωπος πολύ

Στιγμή αδυναμίας : Στιγμές αδυναμίας δεν έχω ιδιαίτερα είμαι δυνατός χαρακτήρας σε κάθε δυσκολία προσπαθώ να ανταπεξέλθω όσο καλύτερα μπορώ και πάντα να στέκομαι στα πόδια μου

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Είμαι καλά γενικά στην προσωπική μου ζωή

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φλερτ στις μέρες πιστεύω υπάρχει πολύ δύσκολα δεν υπάρχει ποια αυτό που υπήρχε παλιά έχουν αλλάξει τα στερεότυπα δυστυχώς.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Δεν θυμάμαι είναι πολλά

Το ιδανικό αρσενικό : Το ιδανικό είναι υποκειμενικό είναι αναλόγως τον άνθρωπο και την κατάσταση και ποσό σωστός είναι ο άλλος απέναντι σου

Έχεις 3 ευχές: Θα ήθελα όλοι στην οικογένεια μου να έχουν υγεία, να είναι πάντα δίπλα μου, να με στηρίζει. Θα ήθελα να πραγματοποιηθούν τα όνειρα μου και μέσα στα πλάνα μου είναι να κάνω και ένα παιδάκι κάποια στιγμή όταν έρθει η ώρα…

Αγαπημένη ταινία : twilight

Στέκι : Δεν έχω συγκεκριμένα

Αξεσουάρ : τσάντες

Ταξίδι : Αναμονή τώρα, λόγω της κατάστασης έχουν ακυρωθεί κάποια σχέδια που είχα κάνει

Καλή και κακή συνήθεια : Μου αρέσει να διαμορφώνω τον χώρο μου όμορφα να διακοσμώ να τον γεμίζω με ωραία πράγματα μια από τις κακές συνήθειες που έχω είμαι υπερκατανάλωτικη στα ρούχα και μου αρέσει να ψωνίζω αρκετά συχνά

Instagram: Eytihia lionaki

Tik tok: @eytihialionaki

Σχόλια