Άρια Φροζ - Θα σου κάνει την ζωή ποδήλατο η γατούλα αυτή


 Όνομα : Άρια

Επίθετο: Φροζ

Ζώδιο : Παρθένος

Σπουδές : Αυτή τη στιγμή Σπουδάζω Νοσηλευτική, αλλά έχω Πτυχία ως Nail Technician, Lash and Brow Artist, και τα τελευταία 2 χρόνια ασχολούμαι με Social Media (και περισσότερο Instagram), Management

Ενδιαφέροντα :...

Nail, lash, brow art, πιάνο, κατάδυση και να κάνω τις ζωές των άλλων λίγο πιο εύκολες δίνοντας λύσεις στα προβλήματα τους (ελπίζω να το καταφέρνω μέσω των social μου)

Στόχος – Φιλοδοξίες : Θέλω απλά να φτάσω σε ένα σημείο που θα είμαι ικανοποιημένη με την ζωή μου και ευτυχισμένη

Στιγμή αδυναμίας : Μόνο όταν βάφω τα νύχια μου

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Άσκοπη ερώτηση εφόσον δεν είμαι παντρεμένη ακόμη

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Ναι υπάρχει, αν και δυστυχώς λίγο γυπικό…

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Να μου φέρουν στην πόρτα μου λουλούδια, σημείωση μαύρη σοκολάτα με μέντα και 2 μαρούλια (για όσους δεν με ξέρετε έχω κόλλημα με μαρούλι, μαύρη σοκολάτα, μέντα)

Έχεις 3 ευχές: Ψυχική Ηρεμία, Πνευματική Ανάπτυξη και πολλά μαρούλια (χάρτινα 😛) στους αναγνώστες 😁

Αξεσουάρ : Χαμόγελο και eyeliner

Ταξίδι : Μέχρι στιγμής έχω πάει Γερμανία, Αυστρία, και σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, όπως Κρήτη, Μακεδονία (την ελληνική!) Σαντορίνη, Αγκίστρι, Αίγινα, Κεφαλονιά, Λαμία και άλλα μέρη.

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή αλλά και κακή ταυτόχρονα, είμαι τελειομανής

Facebook: Άρια Φροζ

Instagram: @ariafroz

Tik Tok: ariafroz

Youtube: Aria's Beauty Corner

Σχόλια