Η γλυκιά Σέβα Κωνσταντινίδη συνδυάζει ποδόσφαιρο με ζαχαροπλαστική

Όνομα : Σέβα

Επίθετο: Κωνσταντινίδη

Ζώδιο :Ταύρος


Σπουδές : Ζαχαροπλαστικής


Ενδιαφέροντα : Ποδόσφαιρο και μουσική

Στόχος – Φιλοδοξίες : Να πραγματοποιήσω τα όνειρα μου και τους στόχους μου

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Είμαι...

κοινωνική με χιούμορ και δυναμική στα πάντα

Στιγμή αδυναμίας : Όταν είμαι μακριά και μου λείπουν οι δικοί μου

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Ναι υπάρχει και πάντα θα υπάρχει

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Σε κλαμπ

Το ιδανικό αρσενικό : Να είναι ευδιάθετος κοινωνικός να υπάρχει επικοινωνία και να είναι εμφανίσιμος

Έχεις 3 ευχές: Να τελειώσει ο covid-19 σύντομα, να είναι καλά όλη η οικογένεια μου, και να πάω ψηλά

Αγαπημένη ταινία : After

Στέκι : Mac Donalds

Αξεσουάρ : Κινητό

Ταξίδι : Ρόδος και Ισπανία

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια να αθλούμαι κακή συνήθεια να είμαι όλη την ώρα στο κινητό


Facebook name : Seva Konstantinidi

Instagram : sevakonstantinidi


Tik Tok :Seva Konstantinidi

Σχόλια