Απειλές και απίστευτες ύβρεις

Εδώ και αρκετές ημέρες δέχομαι τα παρακάτω e-mail από αυτό το χρήστη  etor.team@gmail.com


Ήτορ Ομάδα 

Τετ, 27 Ιαν, 10:03 π.μ. (πριν από 5 ημέρες) 

Γιώργο αναγκάζομαι να σου ξαναγράψω.   

Έχεις πέσει σε Ποσειδώνα επιρροή, μιας που ακούς...

Κώστα Λεφάκη και όλα αυτά που πιστεύεις είναι λάθος  

Ας υποθέσουμε ότι έγιναν όλα όπως πιστεύεις και κερδίσατε.  

Την επόμενη ημέρα, Day 1, πρέπει ο πληθυσμός να φάει. Άρα αφού των φρονίμων τα παιδιά δεν είχαν ετοιμάσει τίποτα, θα είσαστε αναγκασμένοι πάλι να δανειστείτε για να φάτε.  

Άρα πίσω γιάννη τα ξύλα. Φτου και από την αρχή στην σκλαβιά και τον ραγιαδισμό.   

Υπάρχουν δύο πτυχές της Ιστορίας σε αυτή την χώρα.   

Η Ιστορία των Γενοκτονημένων Ελλήνων... Η Ιστορία από το Σούλι!  

Τους πρώτους και ενώ πέρασαν 100 χρόνια από το ξεκίνημα της Επανάστασης του 1821, τους γενοκτονήσανε καθώς δεν είχαν ενημερωθεί οι καημένοι ότι είχε ξεκινήσει Επανάσταση πριν 100 χρόνια και ήταν σε εξέλιξη και πιάστηκαν στον ύπνο από τους Τούρκους και δεν μπόρεσαν να αντιδράσουν. Μάλιστα τους γενοκτονημένους τους πήγαν με τα πόδια εκατοντάδες χιλιόμετρα για να τους πεθάνουν. Ποσειδώνια Ιστορία που νίκησε.   

Από την άλλη ήταν το Σούλι. Δεν τολμούσε να πατήσει Τούρκος γιατί τον έσφαζαν. 

Αμέτρητες προσπάθειες έγιναν για να πάρουν το Σούλι οι Τούρκοι και μόνο πτώματα μετρούσαν.  Μία κοινωνία αυτάρκεις σε όλα της αποτελούμενοι από Πολεμιστές. 

Ακόμα και όταν έπεσε το Σούλι, οι Σουλιώτισσες αποφάσισαν να χορέψουν τον χορό του Ζαλόγγου για να μην πέσουν αυτές και τα παιδιά τους στα χέρια των Τούρκων και τους δώσουν την χαρά ότι κέρδισαν   

Εσύ Γιώργο... και οι υπόλοιποι θεατές σου... Ανήκετε στους γενοκτονημένους. Αχ τα καημενούλια, σας κάνει αυτός, σας κάνει εκείνος, σας κάνει ο άλλος και εσείς άβουλα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα   

Εγώ από την άλλη ανήκω στους Σουλιώτες. Είμαι αυτάρκης. Είμαι Πολεμιστής.  

Στο προηγούμενο email μου στο έγραψα να βάλετε από 1 ευρώ όλοι σας που είναι το ελάχιστο. Σε κανέναν δεν θα λείψει ένα ευρώ.  

Το πρόβλημα όμως είναι ότι κοιτάτε την πάρτη σας. Είστε πρόβατα ζόμπι. Βελάζετε αλλά τρώτε σάρκες.   Κρατήστε λοιπόν τις παραδόσεις σας, τον πούστη τον θεό σας, την πουτάνα την παναγία σας και θα έρθει η ώρα που θα σας γενοκτονήσουν γιατί αυτή είναι η γενιά σας... Πάππου προς πάππου των δειλών, των ριψάσπηδων, των παρτάκηδων...   

Είναι πιο εύκολο να λες κάθε μέρα για την μπανάσταση παρά να φυτέψεις δέκα γλάστρες πατάτες και να φτιάξεις μια επιχείρηση.   

Στο είπε και ο Κώστας Λεφάκης... Περάσαμε στην Εποχή του Υδροχόου... Στην Εποχή των Σουλιωτών...Των Γενναίων... Των Δίκαιων... Και θα ζητηθεί η Απόδοση της Δικαιοσύνης τα επόμενα χρόνια... Και θα είναι με τα κριτήρια του Γέρου του Μοριά... Φωτιά και Τσεκούρι στους Προσκυνημένους!  Ξέρεις ποιοι είναι οι Προσκυνημένοι ε; Εσύ. Και οι οπαδοί σου.   

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.   

Ήτορ

Και λαμβάνει την εξής απάντηση μου ... 

Τετ, 27 Ιαν, 4:45 μ.μ. (πριν από 5 ημέρες) 

προς Ήτορ  

Είσαι πανάσχετος και ψυχοπαθής 

Και φυσικά απαντάει ξανά ...

Ήτορ Ομάδα 

Τετ, 27 Ιαν, 6:00 μ.μ. (πριν από 5 ημέρες) προς εγώ  

Υπάρχουν Άνθρωποι που σπέρνουν και θερίζουν. Υπάρχουν κι άνθρωποι που τρώνε και μαγαρίζουν.  

Τον Ιανουάριο του 2007 (θυμήσου που ήσουν και τι έκανες) έλεγα σε όλους, "παιδιά έρχεται κρίση πρέπει να προετοιμαστούμε. Ξέρεις τι μου έλεγαν; "Έλα ρε μαλάκα, πιστεύεις σε αυτά".  

Τον Ιανουάριο του 2008 ήμουν ο πρώτος που έπεσα από την κρίση. Ξέρεις τι μου έλεγαν; "Δεν υπήρχε κρίση τότε. Εσύ χρωστούσες". Τον Ιούλιο του 2010 κόντεψα να χάσω το αριστερό μου χέρι σε τροχαίο από μια μαλακισμένη που έκανε προσπέραση και βγήκε στην αντίθετη λωρίδα και με χτύπησε. Τον Νοέμβριο του 2011 έχανα το σπίτι μου σε πλειστηριασμό και δεν υπήρξε κανένας να με βοηθήσει.   

Μετά όμως που άρχισε να χτυπά η κρίση και τους υπόλοιπους όλοι με ήθελαν να πάω να τους βοηθήσω. Όπως και το έκανα γιατί εγώ είμαι εγώ.   

Φτάσαμε έτσι στο 2017 που συνέχισε να πολεμάω λυσσαλέα το σύστημα, ήρθε ένας Γιώργος - Φίλος και με μαχαίρωσε πισώπλατα και βρέθηκα παρατρίχα φυλακή. Ξέρεις ότι Γιώργος = σκατόψυχος πούστης αυτό με έχει διδάξει η ζωή από τους Γιώργους που γνώρισα. Γιώργος είσαι και εσύ και έχεις την μεγάλη χάρη από πούστηδες που βγάζει ο Άγιος Γεώργιος.   

Το 2020 λοιπόν τελείωσαν τα 3 χρόνια αναστολής που τσίμπησα στο δικαστήριο από τον φίλο μου γιώργο εφιάλτη.   

Έτσι λοιπόν μου έφυγε και η παραμικρή αμφιβολία περί Ελλήνων. Έλληνες = Πούστηδες. Έλληνες = Μαλάκες. Έλληνες = Σκατόψυχοι  

Και όντως είστε ο Εκλεκτός Λαός του Θεού, αλλιώς πως να εξηγήσεις την τόση προστασία σε σκατόψυχους από Τον Θεό, Τον Ιησού και Την Παναγία;  Πως αλλιώς να εξηγήσεις την τόση κακοποίηση των καλών ανθρώπων;   

Όλα είναι αυτό που δείχνουν τελικά. Ο Θεός είναι Σκατόψυχος όπως οι οπαδοί του. 

Ο Αγιος Γεώργιος είναι Πούστης όπως οι οπαδοί του. Η Παναγία είναι πουτάνα σκατόψυχη που γαμήθηκε με τον εξωγήινο και έκανε το πρώτο μπάσταρδο υβρίδιο εξωγήινου και ανθρώπου.  

Και ο Ιησούς; Τον γαμούσαν 12 απόστολοι και αυτός γαμούσε την μάνα του.   

Είμαι ψυχοπαθής λοιπόν. Περίεργο που όλοι οι σκατόψυχοι χρησιμοποιείτε την ίδια ατάκα καρμπόν.   

Είμαι και Κολοκοτρώνης όμως και ήρθε η ώρα να ρίξω Φωτιά και Τσεκούρι στους προσκυνημένους! 

Από μπροστά θα μπαίνει στις πόλεις σας η Νέα Τάξη Πραγμάτων και από πίσω θα έρχομαι εγώ και θα σφάζω και θα καίω μέχρι να πάρετε στα χέρια σας τα χαρτιά του Έθνους και να πετάξετε τα χαρτιά του Μπραϊμη για να χρησιμοποιήσω τα λόγια του Γέρου του Μοριά.   

Κατάλαβες πόσο ψυχοπαθής είμαι; Αν το κατάλαβες θα πρέπει να φοβηθείς γιατί κρατάω την Ιερή Οργή του Κολοκοτρώνη.και θα έρθω να ζητήσω Δικαιοσύνη από εσάς και από τον πούστη τον θεό σας. Για όσα κάνατε αλλά και για όσα δεν κάνατε.   

«Εις Ελόγου Σας χωρία της Λιοδώρας, όλα από Ζάτουνα έως Ασπρα Οσπήτια. Ευθύς όπου λάβετε το παρόν μου να ακούσετε την φωνήν του γενναιοτάτου χιλιάρχου Δημητράκη Πλαπούτα, τον οποίον διορίζω με πληρεξουσιότητα να πάρη τα άρματα σας και όλοι μαζύ να ελθήτε το ογληγορώτερον κατά το χρέος σας. Του έδωσα άδεια δια εκείνους από εσάς όπου δεν θελήσουν να θύση και να απολέση με φωτιά και τζεκούρι, οι δε λοιποί είσθε εις την αγάπην μου και κάμνετε το χρέος σας με προυθυμίαν, και ελπίζω ότι θ’ ακολουθήσετε χωρίς δυσκολίας. Ακολουθήσατε λοιπόν καθώς σας γράφω και ακολουθήσατε τον Καπιτάν Δημητράκη να προφθάσετε το ογληγορώτερον....  

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/h-epistoli-pou-o-kolokotronis-dietaxe-tsekouri-ke-fotia-stous-proskinimenous-dimopratite/    

Ήτορ

Του απαντάω και εγώ μετά από όλο αυτό το χυδαίο υβρεολόγιο σε θεούς και Αγίους....

27 Ιαν 2021, 11:05 μ.μ. (πριν από 5 ημέρες) 

προς Ήτορ  

χαχαχαχα έχεις μεγάλο πρόβλημα... Σε συμβουλεύω να πάρεις ένα καθρέφτη να κοιταχτείς και να πεις 100 φορές είμαι Μαλάκας! Δεν θα σταματήσεις να είσαι απλά θα αρχίσεις να το πιστεύεις


Και ξανά στέλνει e-mail... 


Συμπληρωματικό του Συμπληρωματικού Ω Συμπληρωματικό 

Εισερχόμενα  

Ήτορ Ομάδα 30 Ιαν 2021, 11:19 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες) 

Άκου ρε μαλάκα ελληνούτσο καραγκιόζη πισωγλέντη 

https://www.youtube.com/watch?v=Djq4EDrpNS0  

Σε αυτό το βίντεο μιλάς για μένα. 

Ακου λοιπόν.  

Από τζάμπα μάγκες χορτάσαμε!!! Μπουχτήσαμε !!! Ξερνάμε πλέον !!   

Μόνος σου τα λες ρε ΚΟΥΡΑΔΑ ότι είσαστε όλοι σας - μηδενός εξαιρουμένου - ΚΟΥΡΑΔΕΣ !!!   

Μάζεψε ρε φαλακρό μουνόπανο του Αγίου Γεωργίου, από 10 άτομα, 10 ευρώ ο καθένας!  

Θες να σας ταϊζουν οι πλούσιοι ρε μπαστάρδια που δεν δίνεται ούτε ένα ευρώ!!   

Ξέρεις τι σημαίνει Γιώργος; Σκατόψυχος μαλάκας. Έχω γνωρίσει πολλούς από εσάς. Και κατά ένα περίεργο λόγο έχετε φαλάκρα. Από την κακία σας μάλλον.   

Άμα θες να μου αποδείξεις ότι είσαι άξιος, μάζεψε 10 ευρώ από 10 διαφορετικά άτομα και στείλε μου email να συναντηθούμε.   

Μέχρι να το κάνεις... Γαμώ τον χριστό σου!   

Μαλάκα.., Υπηρέτησα και στα Ίμια για να ακούω μαλακίες από σένα. Γύφτε!

Σχόλια

  1. Ο ρε τρελα ο Καμμένος...πάντως λέω να έχει καταλάβει ότι και ο μεγάς Κολοκοτρώνης ήταν χριστιανός ορθόδοξος...λέω εγώ τώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το ερπετομορφο ανθρωποειδές δεν έχει σώας τας φρενας, το μόνο που τον συνδέει με τους αυτοχθονες ΕΛΛΗΝΕΣ και την ΕΛΛΑΔΑ είναι ότι ομιλεί την Ελληνική γλώσσα, έχει το ακαταλόγιστο, αυτό όμως δεν του δίνει το δικαίωμα να βλασφημη με χυδαίες εκφράσεις για τα ιερά και την πίστη ενός Έθνους, είναι ένας ΑΝΑΞΙΟΣ και ΑΝΑΝΔΡΟΣ,ένα θρασυδειλο ασήμαντο σκουπίδι που καλύπτεται με ανωνυμία, είμαι εκτός εαυτού, με αυτά που διάβασα. Κάποιος θα του βουλωση αυτό το πράγμα που έχει για στόμα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Δαιμονισμένος είναι.?
    Μάλλον Ναι.
    Λοιπόν όλοι αυτοί οι άνθρωποι που είναι με το Γιώργο σίγουρα περίπου μία δεκαετία έχουν ακούσει, δει πολλούς να βγαίνουν και να εκφράζονται. Πιστεύω ότι όλοι εμείς ξέρουμε τελικά Ποιός είναι αληθινός .Ποιός είναι ηθικός και αυτά που λέει είναι για να μας κάνουν ποιό δυνατούς και να μην φοβόμαστε.
    Ο παππούς μου έλεγε παιδί μου βούτηξε πρώτα την γλώσσα στο μυαλό και μετά μίλησε.
    Τελικά οι σωστή Άνθρωποι που βγαίνουν σαν τον Γιώργο είναι πολύ λίγοι τι να πω μετρημένη στο ένα χέρι.
    Και δεν υπάρχουν για μένα καραγκιόζηδες Γιατί αυτός ήταν ήρωας για μένα ο τρελός
    άνθρωπος είναι παλιάτσος ταιριάζει καλητερα σε ανήθικο άνθρωπο .
    Πραγματικά απίστευτο πόσα μπλάρια υπάρχουν ακόμα πάνω στη Γη. Παρένθεση το μπλάρια το λένε στο χωριό μου χι χι.
    Ζούμε σε ένα κόσμο γεμάτο από ψυχοπαθείς και δεν ξέρουμε από που θα μας έρθει αντί να είμαστε όλοι μαζί να υποστηρίξει ο ένας τον άλλον υπάρχουν μερικοί αντιδρούν λες και ο κόσμος τους ανήκει.
    Γιώργο ευχαριστούμε που είσαι εδώ για μάς. Μας δίνεις δύναμη.
    Να είσαι πάντα καλά.
    Ευχαριστώ καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζορτζ, Δαιμονισμένος είναι Ο άνθρωπος … και τον λυπάμαι κατά βάθος . . . Ο θεός να τον συγχωρέσεις.😌 😌 😌… Αμήν. . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι της άποψης ότι είναι Ο ψυχάκιας του έλλην και χάος Meteo δείτε στο βίντεο Το κατοχικά Και εκεί πελασγός γράφει Και γενικά Αυτός στέλνει email Απειλητικά Και καμμένα Χωρίς κανέναν λόγο Χωρίς να τον έχεις Προκαλέσει Αυτός Ο Ιεχωβάς είναι Από το Βόλο Ο Καραγεωργίου Ιωάννης Μεγάλο ναυάγιο https://youtu.be/jvvSqgTDfMI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιώργο πρέπει να πεις καθαρά ποιος συχαμενος είναι μετά από αυτές τις ύβρεις έχω προσβληθεί και εγώ φυσικά και όλοι.και προπάντων για τα θεία...και μετά που λες ο Θεός βοηθός...ξεβρακωμα και φτύσιμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ότι έχει χάσει το έχει χάσει από μαλακια του. Κ επειδή γνωρίζει ότι έχει κάνει μαλακίες του φταίνε όλοι ακόμα κ οι άγιοι. Δηλαδή το ήθελε ο άγιος Γεώργιος να του αποπληρώσει το σπίτι; Κ εγώ κόντεψαν να χάσω το σπίτι κ μπήκα στο νομό Κατσέλη κ εγώ τσακιστικα από την κρίση όμως το διαχειριστηκα σωστά κ επέζησα. Όλοι εμείς που επιβιώσαμε είμαστε Κολοκοτρώνης κ Μπουμπουλίνα. Οι μαχητές της ζωής! Αυτός είναι αποτυχημένος με μυαλό κουκούτσι. Είναι πολύ πίσω από τα γεγονότα..κ όπως λέει η παροιμία όταν πήγαινε εμείς γυρίζαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και επειδή είναι κ άνανδρος δεν βάζει ούτε ονοματεπωνυμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στο προηγούμενο email μου στο έγραψα να βάλετε από 1 ευρώ όλοι σας που είναι το ελάχιστο. Σε κανέναν δεν θα λείψει ένα ευρώ.
    ena euro gia pio pragma?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμένα για κομμουνιστής μου κάνει κ λίγο μπερδεμένος, ολοι του φταίνε για τα προβλήματα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου