Μαρία Μάλλη - Αισθησιακό θηλυκό που αξίζει να γνωρίσεις

 Όνομα : Μαρία

Επίθετο: Μάλλη

Ζώδιο :  Παρθένος

Σπουδές : Vang - κομμωτική

Ενδιαφέροντα : Τρελαίνομαι για μαγειρική και να βλέπω ταινίες

Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος μου είναι να... είμαι χαρούμενη και ήρεμη όπως και να μου τα φέρει η ζωή.

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Είμαι πολύ εγωίστρια ζητάω να γίνει το "δικό" μου πολλές φορές φαίνομαι "σκύλα" στους τρίτους ενώ πραγματικά  απίστευτο χιούμορ και είμαι πολύ κοινωνική....

Στιγμή αδυναμίας : Στιγμή αδυναμίας ήταν όταν έχασα έναν εντελώς δικό μου άνθρωπο που με το καιρό με έκανε να μεγαλώσω και να γίνω πιο δυνατή

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει παρά πολύ φλερτ το κακό είναι ότι τις περισσότερες φορές γίνεται με εντελώς λάθος τρόπο.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Είχε αφήσει ραβασάκι τα στοιχεία του στο παρμπρίζ της κολλητής μου ένας τύπος που με είδε να βγαίνω από το αμάξι της… ακόμα το κρατάω!

Έχεις 3 ευχές: Να έχουμε όλοι την υγεία να είναι χαρούμενοι οικογένεια και φίλοι μου....να βρω το άλλο μου μισό (χαχαχα)

Αγαπημένη ταινία : Είναι παρά πολλές βλέπω συνέχει ταινίες πραγματικά μου έρχεται το μυαλό το american history x αλλά σίγουρα έχω παρά πολλές....

Στέκι : Δεν έχω συγκεκριμένο στέκι μου αρέσουν τα κουτούκια σίγουρα και καλοκαίρι ήσυχα σε cocktail bar

Ταξίδι : Στο νησί από όπου κατάγομαι την Μήλο!

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια είναι ότι δεν πίνω, κακή ότι καπνίζω!!

Instagram : Mairamalli




Σχόλια

  1. δηλαδη για να φλερταρουμε αυτη την γυναικα πρεπει να μαθουμε να γαυγιζουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου