Τουμανίδου Μαριλένα - Μια όμορφη σύγχρονη Σταχτοπούτα

Όνομα :Τουμανίδου 

Επίθετο: Μαριλένα

Ζώδιο : Κριός

Σπουδές : Ελληνική φιλολογία

Ενδιαφέροντα : Βιβλία και ταξίδια

Στόχος – Φιλοδοξίες : Να γίνω καλύτερος άνθρωπος, να είμαι ευτυχισμένη και να έχω επαγγελματική ανέλιξη

Και τώρα : Να...

τελειώσει όλη αυτή η κατάσταση που ζούμε κ να βρούμε τους ρυθμούς μιας ομαλής ζωής

Στιγμή αδυναμίας : Όταν υποφέρουν οι άνθρωποι γύρω μου, και το φαγητό φυσικά…

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φλερτ υπάρχει αλλά πλέον είναι πολύ δύσκολο λόγω διάβρωσης ηθικών αξιών και μεγάλης βαρύτητας από όλους μας στα social media  χάνοντας την σπουδαιότητα της δια ζώσης επικοινωνίας

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Ήταν μια αληθινή συζήτηση για τις ζωές και τα όνειρα μας χωρίς ίχνος σεξουαλικών υπονοούμενων

Το ιδανικό αρσενικό : Πιστός, κτητικός, τρυφερός, αληθινός, άντρας όχι παιδάκι.
Έχεις 3 ευχές: Υγεία, ανιδιοτελή αγάπη, αληθινοί άνθρωποι

Στέκι : Γενικά δε μ αρέσει να συχνάζω σε ένα μαγαζί αλλά να αλλάζω στέκιαΑξεσουάρ : Το κινητό μου

Ταξίδι : Λατρεύω ένα ένα ξεχωριστά όλα τα ταξίδια που έχω πάει, θεωρώ ότι διευρύνουν τους ορίζοντες του ανθρώπου, λίγο παραπάνω μου άρεσε το Λονδίνο. Θα ήθελα να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο, με πρώτο επόμενο ταξίδι, την Νέα Υόρκη

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή, δεν αφήνω ποτέ τίποτα από τους στόχους μου μέχρι να τους καταφέρω. Κακή, σε πολλές καταστάσεις λειτουργώ παρορμητικά

Facebook name : Marilena Toumanidou

Instagram : marilena_t_

Tik Tok :marilena_t_

Σχόλια