Πέννυ Παπαγεωργίου - Όμορφη με καλλιτεχνική φλέβα

Όνομα : Πέννυ

Επίθετο : Παπαγεωργίου

Ζώδιο : Ταύρος

Σπουδές : Γυμναστική Ακαδημία / Εθνικό Ωδείο Αθηνών

Ενδιαφέροντα : Χορός, θέατρο, διάβασμα, φωτογραφία.

Στόχος – Φιλοδοξίες : Όσο περνούν τα χρόνια να...

εξελίσσομαι στο τραγούδι που είναι η μεγάλη μου αγάπη και να συνεργάζομαι με αξιόλογους καλλιτέχνες στο χώρο.

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου : Προσπαθώ να αντιμετωπίζω με δυναμισμό κάθε κατάσταση, να διατηρώ την αισιοδοξία μου και να μην αφήνω ανούσια πράγματα να με αποσπούν από τους στόχους μου.

Στιγμή αδυναμίας : Κάθε φορά που συναντώ ζωάκια και ιδιαίτερα σκυλιά. Τα λατρεύω!

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ : Δυστυχώς όχι, τα social media έχουν επιδράσει αρνητικά σε αυτό. Δεν μπορώ να θεωρήσω ως φλερτ οποιαδήποτε επαφή «πίσω από οθόνες». Πάντα, βέβαια, υπάρχουν και εξαιρέσεις.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει : Ένα βλέμμα που ακολουθείται από ένα ζεστό χαμόγελο. Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις οι άντρες φοβούνται να πλησιάσουν μια κοπέλα. Εκτιμώ το θάρρος και την ευγένεια!

Το ιδανικό αρσενικό : Δεν εστιάζω στην εξωτερική εμφάνιση, με κερδίζει η αύρα και ο τρόπος που κινείται στο χώρο.

Έχεις 3 ευχές: 1. Υγεία για όλο τον κόσμο - 2. Να τελειώσει το lockdown σύντομα - 3. Να αγαπάμε χωρίς όρια και χωρίς να περιμένουμε αντάλλαγμα.

Αγαπημένη ταινία : «Bohemian Rhapsody»

Στέκι : Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο, συνήθως κινούμαι στο κέντρο της Αθήνας.

Αξεσουάρ : Τα ακουστικά μου. Ξεφεύγω απ'τα δύσκολα της καθημερινότητας, ταξιδεύοντας στον κόσμο της μουσικής.

Ταξίδι : Ονειρεύομαι ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη.

Καλή και κακή συνήθεια : Να μην χάνω το χαμόγελό μου / Κάπνισμα (είμαι σε καλό δρόμο ώστε να το κόψω οριστικά).

Facebook name : Πέννυ Παπαγεωργίου - Penny Papageorgiou

Instagram : penny.pap_

Tik Tok : penny.pap_

www.youtube.com/channel


Σχόλια