Δήμητρα Μπιτζιλή - Η σέξι εκδοχή της Θεσσαλονικάς Μπελούτσι

Όνομα : Δήμητρα

Επίθετο: Μπιτζιλή

Ζώδιο : Καρκίνος με ταύρο

Σπουδές : Ιστορία και αρχαιολογία ΑΠΘ & μουσική

Ενδιαφέροντα : Μουσική τραγούδι

Στόχος – Φιλοδοξίες : Να...

εκμεταλλευτώ στο έπακρο οποία ταλέντα έχω και να μπορέσω να εμπνέω τους γύρω μου.

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Λογική, δυναμική, ανεξάρτητη, δοτική και ευαίσθητη

Στιγμή αδυναμίας : Κυκλοθυμία εγωισμός

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Θα υπάρχει πάντα αλλά προσαρμόζεται στις τάσεις

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Έξω στο δρόμο όταν ανέβαινα κάτι σκάλες. Δεν είχα πολλή όρεξη, μου χαμογέλασε και μου είπε ότι είμαι πολύ όμορφη. Ήταν πολύ αυθόρμητο, έφτανε για να μου φτιάξει τη διάθεση!

Το ιδανικό αρσενικό : Κλειστός χαρακτήρας ευαίσθητος κατά βάθος ανεξάρτητος οραματιστής ήρεμος με αυτοπεποίθηση και υπερασπιστής των αρχών του.

Έχεις 3 ευχές: Να γινόμασταν όλοι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας. Αυτό μόνο…

Αγαπημένη ταινία : Matrix

Στέκι : Οποιοδήποτε ωραίο εστιατόριο με ηρεμία καλό φαγητό και ναργιλέ

Αξεσουάρ : Ότι είδους κόσμημα. Φοράω συνήθως πάντα αστραφτερά σκουλαρίκια.

Ταξίδι : Θέλω να πάω σε τόσα μέρη, μη συμβατικά. Ισλανδία ας πούμε.

Καλή και κακή συνήθεια : Η φωνή της λογικής φέρνω ισορροπίες αποφεύγω καυγάδες μπαίνω στη θέση του άλλου. Κακή: διακόπτω όταν μιλάει κάποιος σε έντονη συζήτηση καμία φορά χωρίς να το καταλάβω


Facebook name :
Δήμητρα Μπιτζιλή


Instagram :
@demetrabitzilis

Σχόλια