Έλσα Τσιάλτα - Άγριο θηλυκό

Όνομα : Έλσα 

Επίθετο: Τσιάλτα

Ζώδιο : Παρθένος

Σπουδές : Ιδιωτική σχολή αισθητικής στην ΙΕΚ Data type Atelier de beaute

Ενδιαφέροντα : Τραγούδι, βόλτες με καλούς φίλους και ψώνια

Στόχος – Φιλοδοξίες : Να ασχοληθώ επαγγελματικά με το τραγούδι, κάποια στιγμή και να γίνω μια επιτυχημένη influencer και να έχω ένα...

αρκετά καλό εισόδημα στο μέλλον ώστε να ζήσω μόνη μου χωρίς γονείς.

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Αρκετά ευαίσθητη, κοινωνική, με χιούμορ, λίγο παρεξηγησιάρα και εγωίστρια

Στιγμή αδυναμίας : Τα αδέσποτα ζωάκια 

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη από επιλογή

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Πιστευτώ πως υπάρχει ακόμα στην εποχή μας το παλιό καλό φλερτ αν και έχει μειωθεί τραγικά τώρα με τα social όλα γίνονται από κει μέσα περισσότερο και όχι από κοντά

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Ένα Σάββατο βράδυ για ποτό με τον τότε σύντροφο μου που ήμασταν στα χωρίσματα, ένας γοητευτικός μελαχρινός απέναντι μου να με κοιτάζει επίμονα, τα βλέμματα μας σχεδόν μαγνητιστήκαν. Η βραδιά τελείωσε και την αμέσως επόμενη μέρα αίτημα φιλίας από αυτόν στο φβ, και μήνυμα που έγραφε: Έχεις βλέμμα που σκοτώνει, χαραγμένο στην μνήμη μου έχει μείνει, συγγνώμη αν ενόχλησα! Την επόμενη μέρα τα φτιάξαμε… (Λίγες ώρες πριν το αίτημα φιλίας κατά μια διαβολική σύμπτωση πάω στο σουπερμάρκετ που δούλευε και είδε ότι ήμουν εκεί και με ακολούθησε αφού πλήρωσα μετά στην έξοδο, με κοιτάζει από πάνω μέχρι κάτω και ακούω φεύγοντας ένα "α ααχχχχ") Πριν δω το αίτημα φιλίας…

Το ιδανικό αρσενικό : Να έχει αίσθηση του χιούμορ, να είναι ειλικρινής, και να έχουμε καλή επικοινωνία. Από Εξωτερικά χαρακτηριστικά μελαχρινός με μούσια, baby face και ωραίο χαμόγελο

Έχεις 3 ευχές: Να έχω κάνει οικογένεια μέχρι τα 30, να έχω πάντα τους καλούς μου φίλους κοντά μου και να ναι η οικογένεια μου και τα αγαπημένα μου πρόσωπα καλά

Αγαπημένη ταινία : Halloween

Στέκι : Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο, καλή παρέα να υπάρχει

Αξεσουάρ : Αδυναμία στα κολιέ και στα μεγάλα σκουλαρίκια

Ταξίδι : Ταξίδι θα ήθελα να ταξιδέψω στη Νέα Υόρκη και στο Παρίσι

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια όταν δεν είναι καλά κάποιος προσπαθώ να τον κάνω να γελάσει, και τα καταφέρνω πάντα! Κακή συνήθεια κάποιες φορές όταν έχω νεύρα λέω πράγματα που δεν εννοώ, μετά τα μετανιώνω φυσικά

Facebook name : Έλσα Τσιαλτα

Instagram :elsa_tsialta 

Tik Tok: elsaki_957878

 

Φωτογραφίες : Παναγιώτης Λυμπερόπουλος

Σχόλια