Γεωργία Τουρλή - Άλλο επίπεδο θηλυκότητας

Όνομα : Γεωργία  

Επίθετο: Τουρλή

Ζώδιο : Ταύρος (ωστόσο δεν ασχολούμαι, ούτε πιστεύω στα ζώδια) 

Σπουδές : Ψυχολογία 

Ενδιαφέροντα : Ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων, εκμάθηση Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, Χορός, Μαθήματα φωτογραφίας, μαγειρική και Αρθρογραφία σε σαιτ

Στόχος – Φιλοδοξίες :...


Προσωπική και επαγγελματική ανέλιξη 


Στιγμή αδυναμίας : Όταν βλέπω τους δικούς μου ανθρώπους να είναι δυστυχισμένοι 

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Το φλερτ  υπάρχει ακόμα απλά με την ένταξη των social media στις ζωές μας έχει αλλάξει ο τρόπος προσέγγισης. Προσωπικά, προτιμώ τον παραδοσιακό τρόπο. Σε κάθε περίπτωση όμως ένας άντρας πρέπει να φλερτάρει τη γυναίκα που τον ενδιαφέρει με όμορφο και λεπτεπίλεπτο τρόπο, σεβόμενος πάντα τα όρια της. Δεν υπάρχει τίποτα πιο ερωτεύσιμο από την ευγένεια και τους καλούς τρόπους. 

Το ιδανικό αρσενικό : Ένας άντρας για να κερδίσει τον σεβασμό μου αρχικά και το ενδιαφέρον μου στην συνέχεια πρέπει  να είναι ευγενής, λεπτεπίλεπτος,  καλλιεργημένος, φιλαλήθης και φιλομαθής

Αγαπημένη ταινία : Anna Karenina (απο το ομώνυμο βιβλίο του Τολστόι) και Περηφάνια και Προκατάληψη (απο το ομώνυμο βιβλίο της Jane Austen) 

Στέκι : Best Friends, Πολιτεία, Apolis Πετρούπολη 

Telescope, Χαϊδάρι 

Αξεσουάρ : Φοράω πάντα αξεσουάρ γιατί αναδεικνύουν υπέροχα οποιοδήποτε ντύσιμο αλλά έχω αδυναμία στα σκουλαρίκια και τα ρολόγια. 

Ταξίδι : Κάθε προορισμός είναι ξεχωριστός και το μοτο μου είναι ότι το καλύτερο ταξίδι είναι πάντα


το επόμενο. Έχω αδυναμία στα πανέμορφα ελληνικά νησιά 

Καλή και κακή συνήθεια : Διαλογισμός, Φιλανθρωπικές δράσεις και καλή διατροφή.  Άγχος, Υπερανάλυση (over thinking) και Έλλειψη Επαρκούς και τακτικού ύπνου 

Facebook name: Georgia Tourlh

Instagram: georginatourli







Σχόλια