Αχ πατρίδα μου μέχρι πότε...! Αυτά που δεν θα σας πει κανείς σήμερα ...

Από ανάρτηση φίλου στο Facebook (Υπάρχει στην συνέχεια) όλη η αλήθεια που κανείς δεν θα σας πει... 

Τα μέρη των προ παππούδων και των προγιαγιάδων μας. .
Ισταυρή, Τσιμερά, Μούζενα.. Τραπεζούντα.

Από εκεί... ήρθαν τότε, μικρά παιδιά, κυνηγημένοι και προδομένοι με το χειρότερο τρόπο..
Λιγότερο από έναν αιώνα έχει το 1922-23..

Κι όμως, πολλοί από μας τα έχουμε ξεγραμμένα όλα. Λόγω "μόδας", λόγω προμελετημένων κατευθύνσεων της "Ελληνικής" Παιδείας, που φρόντισε να μας "φωτίσει" με λήθη και ωχαδερφισμό..

Είχα την τύχη να προλάβω την προγιαγιά μου εν ζωή, και να ακούσω τα όμορφα του πριν (ο Πόντος τότε ήταν Παράδεισος, έτσι έλεγε) και τα φοβερά και τραγικά του μετά.. όσο θυμάμαι..

Όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί που συνάντησα όσο θυμάμαι τον εαυτό μου στο γυμνάσιο και στο λύκειο, έλεγαν πως ναι, έγινε Γενοκτονία εκεί.. Αλλά μην ασχολείστε πια, τώρα είμαστε εδώ και οι εποχές είναι διαφορετικές.. Έλα όμως που οι Καταστροφές έγιναν Συνωστισμοί.. Έλα όμως που οι βαρβαρότητες και οι πόλεμοι ανα τον κόσμο δε σταμάτησαν εκεί.. Ακόμα και σήμερα επιδιώκονται.. Και όπου επιτραπεί, συμβαίνουν.. Ακόμα υπάρχει σύγχρονος Κεμάλ και Χίτλερ, και μάλιστα εδώ, στη γειτονιά μας..

Καλό είναι λοιπόν να μην ξεχνάμε το παρελθόν μας. Για ένα και μόνο λόγο. Η γνώση του μας θωρακίζει στο μέλλον.. Και αυτό ακριβός χρειαζόμαστε τώρα..

Για πολλοίς λόγους.

Για κάποιους δε θα ακουστεί ωραίο, και ειλικρινά, δε μου καίγεται καρφί, αλλά γι αυτοίς τους Έλληνες που κάποτε, πολύ πολύ παλιά, ξεκίνησαν από την ευθύτερη περιοχή του Νέδα Ποταμού, εκεί κοντά στη Σπάρτη, και έφτασαν στη Μαύρη Θάλασσα και πραγματικά μεγαλούργησαν, είμαι πολύ περήφανος που είμαι απόγονος τους και συνέχεια τους. Και τα μεταγενέστερα χωριά τους, τα αισθάνομαι χωριά μου.

Καληνύχτα σας. Και το νου σας..

Σχόλια