Έλγια λένε και κλαίνε με το σέξι κορμί της

Όνομα : Έλγια

Ζώδιο : Σκορπιός

Σπουδές : BSc Mechanical Engineer ( Μηχανολόγος Μηχανικός), MSc Βιώσιμη Ανάπτυξη και Περιβαλλοντολογία (Sustainability and Environmental Studies)

Ενδιαφέροντα : Διαβάζω βιβλία, κυρίως ποίηση και ψυχολογία. Φωτογραφία ως...

μοντέλο αλλά και ως φωτογράφος. Πυγμαχία. Ταξίδια. Επιτραπέζια με φίλους

Στόχος – Φιλοδοξίες : σε επαγγελματικό επίπεδο, να βρω μια δουλειά όπου θα κάνω πράξη τα πράγματα που σπούδασα και αγαπώ πολύ. Θέλω να είμαι μέρος (με τις γνώσεις μου και τις ιδέες μου) στην επιτακτική αλλαγή που χρειαζόμαστε για μια πιο βιώσιμη καθημερινότητα και έναν υγιέστερο πλανήτη. Σε προσωπικό επίπεδο, μέσα από μια διαδικασία συνεχούς αυτοβελτίωσης, θέλω να φτάσω σε ένα επίπεδο όπου θα μπορώ να αποδέχομαι τα καλά και τα κακά που συμβαίνουν στη ζωή μου ("amor fati" όπως έχει πει και ο Nietzsche), να βοηθάω όσο μπορώ τους γύρω μου είτε σε συναισθηματικό είτε σε πρακτικό επίπεδο.

Και τώρα : τώρα είμαι σε μια δύσκολη διαδικασία εύρεσης εργασίας στον κλάδο μου, καθώς εν μέσω κορονοϊού οι θέσεις είναι αρκετά περιορισμένες

Στιγμή αδυναμίας : θεωρώ πως δεν έχω μάθει ακόμα να διαχειρίζομαι σωστά καταστάσεις όπου έρχομαι αντιμέτωπη με το ψέμα, την ανειλικρίνεια και την αδικία. δεν έχω ακόμα τα κατάλληλα "όπλα" να αντιμετωπίσω αυτές τις συνθήκες, καθώς για εμένα, είναι εντελώς εκτός φιλοσοφίας μου και παράλογο κάποιος να δρα έτσι. Απλώς, δεν το καταλαβαίνω. Και ο.τι δεν αντιλαμβάνεσαι, είναι και πιο δύσκολο να διαχειριστείς

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Δεν έχω κάποια σχέση αυτόν τον καιρό αν και είμαι άνθρωπος που του αρέσει το κονσεπτ "σχέση" και το θέλω στη ζωή μου

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: πάντα υπήρχε και θα υπάρχει φλερτ. Η διαφορά βρίσκεται στον τρόπο προσεγγίσεις των ανθρώπων. Πλέον, με τα media να είναι καθημερινή συνήθεια και τρόπος έκφρασης (με τα πολύ θετικά του στοιχεία), δίνει μια ψευδή αίσθηση στον Α ότι ξέρει τον Β, οπότε η προσέγγιση είναι πολύ πιο "ωμή", χωρίς χαρακτήρα και απρόσωπη. Προσωπικά, η συντριπτική πλειοψηφία των αντρών που έχω γνωρίσει ήταν μέσω κοινών κύκλων. Με αυτόν τον τρόπο, το φλερτ είναι πιο στοχευμένο, συνειδητοποιημένο και σέξι

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Λατρεύω τις προσεγγίσεις όπου ο άλλος θα ενδιαφερθεί να μάθει πράγματα για τη ζωή μου: είτε για τα βιώματά μου είτε για το τί συμβαίνει αυτή την περίοδο στη ζωή μου. Η ένδειξη ενδιαφέροντος είναι η καλύτερη μορφή κολακείας και φλερτ. Συνοδευόμενο προφανώς με την κατάλληλη ατμόσφαιρα (βλέμματα κτλ)

Το ιδανικό αρσενικό : Δε θεωρώ πως εμφανισιακά έχω κάποιον "τύπο", αν και η ιστορία έχει δείξει πως τείνω προς καστανούς/μελαχρινούς. Όσον αφορά το χαρακτήρα, ο ιδανικός άντρας θα είναι τρυφερός, ευγενικός, ντροπαλός, με χιούμορ και πάνω από όλα: να ξέρει να επικοινωνεί και να μην τα παρατάει στην πρώτη δυσκολία.

Έχεις 3 ευχές: υγεία για όλους μου τους ανθρώπους. Τρώω/πίνω όσο θέλω και δεν παχαίνω. Διακτυνισμός.


Αγαπημένη ταινία : θα πω 3 γιατί είναι πολύ δύσκολο να διαλέξω μόνο 1. Moulin Rouge, Eternal Sunshine of a Spotless Mind και The Fountain

Στέκι : Ξεκάθαρα Νέα Φιλαδέλφεια

Αξεσουάρ : Δαχτυλίδια. Δεν τα αποχωρίζομαι

Ταξίδι : έχω ήδη επισκεφτεί 9 χώρες αλλά σίγουρα θα ήθελα να ξαναπάω σύντομα στην Πορτογαλία

Καλή και κακή συνήθεια : διασκεδάζω τους ανθρώπους γύρω μου. Είμαι αρκετά γκρινιάρα αλλά τουλάχιστον με cute τρόπο

Instagram : __elyia_

Σχόλια