Πέννυ Πέρρου - Μελαχρινός πειρασμός

Όνομα : Πέννυ

Επίθετο: Πέρρου  

Ζώδιο : Αιγόκερος

Σπουδές : Ξενοδοχειακά

Ενδιαφέροντα : Να ακούω μουσική, να βλέπω ταινίες και να μαγειρεύω

Στόχος – Φιλοδοξίες : Ο στόχος μου είναι να ταξιδέψω στην Ασία. Οι φιλοδοξίες μου είναι να...

δουλέψω στο εξωτερικό πάνω στην ειδικότητα που σπουδάζω και να φτάσω όσο πιο μακριά γίνεται.

Στιγμή αδυναμίας : Όταν βλέπω άντρες να κλαίνε

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Δεσμευμένη

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Πιστεύω πως υπάρχει φλερτ απλά όχι με τον σωστό τον τρόπο

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Υπήρχε μια περίοδος που πήγαινα σε ένα συγκεκριμένο καφέ και ο μπουφετζής μου έστελνε πάντα ραβασάκια μαζί με την παραγγελία μου…


Το ιδανικό αρσενικό : Το ιδανικό αρσενικό για εμένα είναι αυτός που δίπλα του δεν θα φοβάμαι τίποτα και κανέναν

Έχεις 3 ευχές: Να μπορούσε να ζήσει το σκυλάκι μου όσα χρόνια ζήσω κι εγώ γιατί δεν μπορώ να φανταστώ μια ζωή χωρίς εκείνη , να έχουμε υγεία εγώ και όσοι αγαπάω και να γνωρίσω το αγαπημένο μου συγκρότημα από κοντά (Bts από Κορέα)

Αγαπημένη ταινία : Το ημερολόγιο (the notebook)

Στέκι : Shishan sushi bar


Αξεσουάρ : Δεν μπορώ χωρίς φρουφρου λαστιχάκια για τα μαλλιά

Ταξίδι : Το ταξίδι που θέλω να κάνω ο κόσμος να χαλάσει είναι στην νότια Κορέα

Καλή και κακή συνήθεια : Μια καλή μου συνήθεια είναι πως δεν λέω ψέματα και μια κακή είναι πως περιμένω πως και οι άλλοι δεν θα μου πουν


Facebook name : Πέννυ Πέρρου

Instagram : Penny_perrou


Σχόλια