Ανακρίνουμε την σέξι Εύη Αντωνοπούλου με τις 16 καυτές ερωτήσεις μας

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Εξαρτάται από τον τρόπο που θα με πλησιάσει. Συνήθως είμαι ευγενική εκτός κ αν κάποιος ξεπεράσει τα όρια..

 Ε: Ποια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία… 

Α: Αγαπώ τη θάλασσα οπότε σίγουρα μία βόλτα στην παραλία χωρίς φασαρία και κόσμο ώστε να μπορέσουμε να μιλήσουμε και να γνωριστούμε καλύτερα


Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α: Περισσότερο με πλησιάζουν στα social media γιατί σίγουρα κάποιος εκφράζεται ευκολότερα πίσω από μία οθόνη κινητού. Δεν συνηθίζω όμως να μιλάω με άτομα που δεν γνωρίζω προσωπικά. 

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Να είμαι οικονομικά ανεξάρτητη ώστε να μπορώ να κάνω πράγματα που αγαπώ.

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Σ’ ένα παράλληλο σύμπαν θα ήθελα να συναντήσω ξανά κάποια άτομα που δεν βρίσκονται πια στη ζωή μου και να περάσω λίγο ακόμα χρόνο μαζί τους...

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Όχι ποτέ δεν έχω μετανιώσει για στιγμές που έζησα. Καλές ή κακές όλες σε μαθαίνουν κάτι.

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Χαρά μου δίνουν τα πιο απλά πράγματα στην καθημερινότητα μου...να γελάω με τους φίλους μου.. να με περιμένουν στη πόρτα τα ζωάκια μου όταν γυρνάω σπίτι.. μια αγκαλιά όταν δεν είμαι καλά.. ένα μήνυμα στο κινητό.. και να δίνω κυρίως εγώ χαρά στους άλλους..

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Η σκέψη της απώλειας όσων αγαπώ Και να γίνονται ξαφνικά άγνωστοι άνθρωποι που νομίζεις πως ξέρεις καλά

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου… 

Α: Νομίζω τα μάτια μου. Γενικά με το βλέμμα μου συνήθως λέω πολλά

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Α: Το σεξ χωρίς υποχρεώσεις δεν με ενδιαφέρει ούτε με γεμίζει σαν άνθρωπο. όταν βλέπω πως ένας άντρας θέλει συγκεκριμένα αυτό από μένα απομακρύνομαι με τον τρόπο μου...νομίζω δεν υπάρχει κάτι ωραιότερο απ'το να κάνεις σεξ με αισθήματα...οπότε μόνο έρωτας

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Πολύ σημαντικό σίγουρα όμως όχι τον σημαντικότερο, δεν θα έμενα σε μία σχέση που υπάρχουν καυγάδες καθημερινά απλά και μόνο επειδή τα πάμε καλά στο κρεβάτι.

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Έχει τύχει να με φλερτάρουν γυναίκες στο μαγαζί που εργάζομαι ή έξω για ποτό πάντα όμως το έπαιρνα στη πλάκα όλο αυτό, μιλούσαμε γελούσαμε και μέχρι εκεί.

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Εγώ όχι ποτέ! Θεωρώ τη φιλία πολύ σημαντική στη ζωή μου οπότε αν έχει συμβεί απ' την άλλη πλευρά αυτό, η κοπέλα αυτή δεν ήταν ποτέ πραγματική μου φίλη.

Ε: Είσαι πιο επιρρεπής στο φλερτ όταν πίνεις… 

Α: Γίνομαι πιο χαρούμενη ναι αλλά πιο χαλαρή ποτέ. Μόνιμα απλησίαστη χαχα

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Όχι

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;

Α: Όχι

Σχόλια