Κλάρα Ντραγκοτι - Δύσκολο να βρεις τίτλο θέματος για τέτοιο θηλυκό


Όνομα : Κλάρα

Επίθετο: Ντραγκοτι

Ζώδιο : Σκορπιός

Σπουδές : Μαιευτική

Ενδιαφέροντα : Παρόλο που εργάζομαι πολλά ώρες, θεωρώ πως πάντα βρίσκω χρόνο να κάνω πράγματα που μου δίνουν χαρά. Όπως βόλτα με φίλους, σινεμά, γυμναστική, ιππασία, και να περνάω χρόνο με...

την οικογένεια μου.

Στόχος – Φιλοδοξίες: Στόχος μου πλέον αποτελεί η προσωπική μου εξέλιξη τόσο στον επαγγελματικό όσο και στον πνευματικό μου επίπεδο. Όσο μεγαλώνεις αλλάζουν αυτά βέβαια. Το πιο σημαντικό βέβαια θεωρώ είναι να καταφέρει κανείς να είναι ευτυχισμένος με τη ζωή του.

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Είμαι ένας πολύ ήρεμος άνθρωπος. Μ’ αρέσει η «ρουτίνα» που έχω φτιάξει και ζω. Βάζω κάποιος βραχυπρόθεσμους στόχους και στοχεύω προς την υλοποίηση τους. Θεωρώ σπουδαίο πράγμα κάποιος να έχει στόχους. Πολλές φορές έχω διακυμάνσεις ψυχολογίας σκέφτομαι λίγο πιο περίπλοκα από ότι θα έπρεπε. Παλιά με επηρέαζε τώρα καθόλου. Όλο αυτό μου δείχνει πως κάτι «παλεύει μέσα μου» δηλαδή πως είμαι ακόμα «ζωντανή»

Και τώρα : Αυτό το καιρό δουλεύω πάνω στο αντικείμενο των σπουδών μου. Δουλεύω σε μια κλινική και είμαι πολύ ικανοποιημένη και χαρούμενη.


Στιγμή αδυναμίας : Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο πιστεύω πως όλη η ζωή κρύβει στιγμές αδυναμίας, το θέμα είναι πως τις διαχειρίζεσαι και τι αποκομίζεις από αυτές και πως σε βοηθάνε να αντιμετωπίσεις διαφορά εμπόδια στη ζωή Σου.

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Ναι βεβαίως υπάρχει και πάντα θα υπάρχει απλά τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει ο τρόπος προσεγγίσεις δηλαδή γίνεται πλέον μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Δεν το θεωρώ όμως ιδανικό τρόπο για να προσεγγίσεις έναν άνθρωπο, βγείτε, ζήστε, χαμογελάστε, όχι πίσω από μια οθόνη.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το καλύτερο φλερτ που μου έχει γίνει είναι από μικρότερο μου, απλά ήρθε και μου μίλησε όταν ήμουν με φίλες μου για ψώνια, αυτό που μου κέντρισε την προσοχή ήταν η αυτοπεποίθηση και η άνεση που είχε να κάνει γνωστές τις προθέσεις του ακόμα και στα μάτια των ενθουσιασμένων φίλων μου. Είναι ωραίο πράγμα η πυγμή και η αυτοπεποίθηση σε έναν άντρα.


Το ιδανικό αρσενικό : Το ιδανικό αρσενικό για μένα είναι να ξέρει τι θέλει, να σε διεκδικεί καθημερινά, να τον θαυμάζεις και να κάνει ότι λέει πράξη.

Έχεις 3 ευχές: Οι μόνες ευχές που θα ευχόμουν για πάντα είναι, υγεία σε όλο τον κόσμο όχι μόνο σωματική αλλά και ψυχική, όλα τα αλλά έρχονται και αν δεν έρθουν θα φέρνουμε εμείς.

Αγαπημένη ταινία : Αγαπημένη Ταινία δεν έχω, έχω όμως αγαπημένη σειρά, το The vampire diaries.

Στέκι : Δεν έχω πάω παντού με καλή παρέα πάντα.

Αξεσουάρ : Αγαπημένο αξεσουάρ θα πω τα καπέλα!

Ταξίδι : Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια, προσπαθώ να πηγαίνω κάθε χρόνο κάπου. Το επόμενο θέλω να είναι βόρεια Αφρική ή Παρίσι!


Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια θα πω πως είναι να προσέχω πολύ το εαυτό μου, και κακή πως τρώω πολλά γλυκά! (πρέπει να σταματήσω)

Facebook name : Klara Maria Dragoti

Instagram Klara__dr



Σχόλια