Κοιμήθηκα...

Κι όταν ξύπνησα η Β. Ήπειρος ήταν Αλβανική. Σιωπή μου είπαν μη μιλήσεις. Έτσι έπρεπε να γίνει.

Κοιμήθηκα

Κι όταν ξύπνησα η μισή Κύπρος ήταν σκλαβωμένη. Σιωπή μου είπαν μη μιλήσεις. Κάτι έπρεπε να...

θυσιαστεί.

Κοιμήθηκα

Κι όταν ξύπνησα είχαν πουλήσει το όνομα Μακεδονία. Σιωπή μου είπαν μη μιλήσεις.

Κοιμήθηκα

Κι ο γείτονάς μου αφού βίασε ένα ανήλικο αγοράκι έπειτα αυτοκτόνησε.

Σιωπή μου είπαν. Μη μιλήσεις. Είχε ψυχολογικά προβλήματα.

Κοιμήθηκα

Κι όταν ξύπνησα το παιδί μου ήταν μίλια μακριά.

Σιωπή μου είπαν. Για το καλό του γίνεται.

Κοιμήθηκα

Και ο φίλος μου έχασε το σπίτι του. Σιωπή μου είπαν. Μh μιλήσεις. Ένας κακοπληρωτής ήταν. Τί τον λυπάσαι;

Κοιμήθηκα

Κι όταν ξύπνησα η σημαία μου είχε κατέβει από το μπαλκόνι μου.

Σιωπή μου είπαν. Μή μιλάς. Μή προκαλείς.

Κοιμήθηκα

Και ο κολλητός μου στην εντατική πεταμένος. Σιωπή μου είπαν. Ούτως ή άλλως θα πέθαινε. Έλεος!

Κοιμήθηκα

Και παραποίησαν τα βιβλία μου και την ιστορία μου.

Σιωπή μου είπαν. Στη Σμύρνη έγινε συνωστισμός

Κοιμήθηκα

Κι όταν ξύπνησα δεν μπορούσα να κυκλοφορώ ελεύθερα στο τόπο μου.

Σιωπή μου είπαν. Ρατσιστής είσαι; Κάνε πώς δεν καταλαβαίνεις. Κοιμήσου πάλι.

Κοιμήθηκα

Και καίγονταν ανθρώπινες ψυχές και δάση.

Σιωπή μου είπαν. Μh τολμήσεις να μιλήσεις. Φταίει ο άνεμος και η κλιματολογική αλλαγή.

Κοιμήθηκα

Και όταν ξύπνησα τίποτε δεν ήταν όπως τα ονειρεύτηκα.

Σιωπή μου είπαν. Μh μιλάς. Δεν είναι καιρός για όνειρα.

Κοιμήθηκα                

Και ξανακοιμήθηκα και κάπως έτσι έχασα την αξιοπρέπειά μου και τα ιδανικά μου. Τα πιστεύω μου και τίς αξίες μου.

Κοιμήθηκα

Και μου παρουσίασαν το βέλτιστο ώς φαύλο καί το φαύλο ώς βέλτιστο.

Κοιμήθηκα

Και μου είπαν να μh μιλώ για όλα αυτά.

Κοιμήθηκα

Αλλά όταν αποφασίσω να ΞΥΠΝΗΣΩ και να ΝΤΡΑΠΩ θα ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΩ και θα ΟΥΡΛΙΑΞΩ. Θα ΦΩΝΑΞΩ με δύναμη ψυχής για τη χαμένη μου αξιοπρέπεια που κάποιοι με το έτσι θέλω μου στέρησαν και την πέταξαν εκεί χάμω στα σκουπίδια. Εκεί όπου με βρίσκεις να ψάχνω καθημερινά πώς θα ταΐσω τα παιδιά μου.

ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ;

Θα ΑΠΑΙΤΗΣΩ να μη χάσω άλλη ΠΑΤΡΙΔΑ.

ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΩ το λαό της ΧΟΡΤΑΤΟ και με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.

Σχόλια