Mαρίνα Ρίζου - Τι μας κάνεις....Τι μας κάνεις....;

Όνομα: Mαρίνα

Επίθετο: Ρίζου

Ζώδιο: Υδροχόος

Σπουδές: Προπονητική διατροφολογία, και αισθητικός/ημιμόνιμο μακιγιάζ στην σχολή permanent beauty kolonaki

Ενδιαφέροντα: Καθημερινή προπόνηση, βιβλία...

διάβασμα

Στόχος-φιλοδοξίες: Να έχω την υγεία μου και να πετύχω στον επαγγελματικό τομέα που έχω επιλέξει

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την Προσωπικότητά σου: Επίμονή, Δίκαιη, Δυνατή, Ευαίσθητη και θέλω να είμαι πάντα εαυτός μου κάνοντας σωστά πράγματα στους άλλους.

Και τώρα: Σπουδάζω στην σχολή περμανάντ beauty στο Κολωνάκι για να τελειώσω την εκπαίδευση στο ημιμόνιμο μακιγιάζ

Στιγμή αδυναμίας: Τα αδέσποτα ζώα

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Πιστεύω πως υπάρχει βέβαια είναι ανάλογα τι ζητάει ο καθένας.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: (ότι έχω όμορφο χαμόγελο)

Το ιδανικό αρσενικό: Να προλάβει τις σκέψεις σου πριν καν το ζητήσεις κάτι. Να είναι γλυκός τρυφερός να έχει πραγματικό ενδιαφέρον και πάνω απ’ όλα να είναι πιστός.

Έχεις 3 ευχές: Να ξυπνήσω σε έναν καλύτερο κόσμο, να μπορώ να είμαι σε θέση να βοηθήσω όσους με έχουν ανάγκη, να μπορέσω μια μέρα να χτίσω ένα καταφύγιο για εγκαταλειμμένα ζωάκια

Αγαπημένη ταινία: Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ

Στέκι : Amigos νέα Σμύρνη

Αξεσουάρ : Το ρολόι που μου χάρισε ο αδερφός μου πριν φύγει απ’ τη ζωή.

Ταξίδι: Θα ήθελα να ταξιδέψω κάποια στιγμή στη Σκωτία

Καλή και κακή συνήθεια: Είμαι πάντα ειλικρινής. Κακιά συνήθεια ξεχνάω εύκολα όποιον με πληγώσει και συγχωρώ επίσης εύκολα.

Facebook name: rizou marina

Instagram: Macmarina1

Tik tok: Mac marina

Σχόλια