Τζωρτζίνα Παπά - Από το The bachelor η Μις Φωτογένεια 2020

Όνομα : Τζωρτζίνα

Επίθετο:Παπά

Ζώδιο : Παρθένος

Ενδιαφέροντα : Μόντελινκ

Στόχος 0 Φιλοδοξίες: Να κάνω μια όμορφη και υγιή οικογένεια

 
Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Είμαι αυθόρμητη εξωστρεφής με...

πολύ χιούμορ, δοτική και πολλά αλλά

Στιγμή αδυναμίας : Αδυναμία έχω στα παιδιά. Αν δω αδικία ρατσισμό ή κακές συμπεριφορές τρελαίνομαι δεν μου αρέσει καθόλου!!!

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Δεν υπάρχει

Το ιδανικό αρσενικό : Ένας σωστός άντρας είναι εκεί και κάνει τα πάντα για να διεκδικήσει την γυναίκα που θέλει

Έχεις 3 ευχές: Εύχομαι υγεία και ευτυχία σε όλο τον κόσμο, να καταφέρω να ζήσω τα όνειρα μου στο μόντελιγκ, να ταξιδέψω όσο γίνεται περισσότερο και διαφορετικά μέρη


Αγαπημένη ταινία : Λυκόφως και sex and the city

Στέκι : Έχω πολλά, κυρίως Καλλιθέα


Αξεσουάρ : Το κινητό μου 


Ταξίδι : Πολλά το πιο πρόσφατο ήταν Κρήτη

Facebook name : Τζωρτζινα παπα


Instagram :Tzw_papa

Σχόλια