Κατερίνα Κυριαζή - Σκορπίνα για πολλές αμαρτίες

Όνομα : Κατερίνα

Επίθετο: Κυριαζή

Ζώδιο : Σκορπίνα

Σπουδές : Διαιτολογία

Ενδιαφέροντα : Γυμναστήριο και η σκυλίτσα μου η Άρια

Στόχος – Φιλοδοξίες: Να μπορέσω να...

πέτυχω το συνδυασμό, να  δημιουργήσω την ιδανική οικογένεια στο μέλλον για εμένα. Να είμαι μια σούπερ αλλά και ταυτόχρονα  hot μαμά και να έχω μόνο θετικούς ανθρώπους δίπλα μου

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα


σου: Κυκλοθυμική, βαριέμαι εύκολα, πεισματάρα., 
εκδικητική

Και τώρα : Ελεύθερη αυτή την περίοδο

Στιγμή αδυναμίας : Αδυναμία η σοκολάτα

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Δεν έχουν ιδέα οι περισσότεροι άντρες πως να ρίξουν μια γυναίκα

Το ιδανικό αρσενικό : Είναι αυτός που θα ξέρει να συμπεριφέρεται γενικά

Fb:Katerina kiriazi

Instag:kate_kiriazi






Σχόλια