Έλενα Δημοπούλου - Αντρική φαντασίωση

Όνομα : Έλενα

Επίθετο: Δημοπούλου

Ζώδιο : Ταύρος

Σπουδές : Τουριστικά - δραματική σχολή

Ενδιαφέροντα : Ταξίδια, cinema, κολύμπι, clubbing

Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχοι η...

επιτυχία σε οτι κάνω στην δουλειά και στην προσωπική ζωή...

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Η προσωπικότητα μου...Δεν με έχω ψυχολογήσει ακόμα! Σίγουρα δύσκολη σε όλα, όμως με χιούμορ...

Και τώρα : Τώρα περνάμε καλά και προσπαθούμε για το καλύτερο


Στιγμή αδυναμίας :
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φλερτ πάντα υπάρχει αλλά δεν ξέρουν όλοι να το κάνουν με επιτυχία


Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Τα πιο ωραία φλερτ ήταν να μου στείλουν λουλούδια, να μου φιλήσει το χέρι και να μου πει ωραία λόγια ένας άγνωστος τουρίστας στη Μύκονο, και γενικά το καλύτερο φλερτ είναι όταν γίνεται με ευγενικό τρόπο

Το ιδανικό αρσενικό : Όμορφος με αξιοπρεπή δουλειά, χιούμορ και προσωπικότητά

Έχεις 3 ευχές: Υγεία, τύχη, αγάπη


Στέκι : Nalu

Ταξίδι : Μύκονος, Λονδίνο


Facebook name : Elena Dimopoulou

Instagram : Elen_dimon

Σχόλια