Mariah Ezz - Ελληνοκύπρια Άγγελος και Διάβολος μαζί

Όνομα : Mariah

Επίθετο: Ezz

Ζώδιο : Δίδυμος

Σπουδές : English Law

Ενδιαφέροντα :...

Ταξίδια , ταξίδια, ταξίδια !

Στόχος – Φιλοδοξίες : Δικη μου σειρά ρούχων στα πρότυπα του Fashion Nova που δυστυχώς λείπει αυτό το στυλ από την Ελληνική αγορά .

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Θα το πω όσο πιο απλά γίνεται 50% angel 50% devil . Όλα εξαρτώνται από εσένα . Μπορώ να γίνω η καλύτερη φίλη που είχες ποτε και ταυτόχρονα η κοπέλα που βλέπεις και μισείς και θες να κράζεις όλη μέρα . Μπορώ να γίνω η ιδανική γυναίκα που θες να παντρευτείς αμέσως δοτική και γλυκιά αλλά αν δω ότι δεν το αξίζεις θα δεις την χειρότερη γυναίκα που είχες ποτε θα με μισήσεις για πάντα . Χαίρομαι όμως γιατί είμαι αληθινή δεν κρύβω ούτε την συμπάθεια μου ούτε την αντιπάθεια μου . Για αυτό οι πιο πολλοί είτε με αγαπάνε είτε με μισούν τίποτα στην μέση lol

Στιγμή αδυναμίας : Όταν με τσατίσεις πολύ και έχω δίκιο

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει φλερτ αλλά μόνο στα social media

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Δεν έχω κάποιο που έχω ξεχωρίσει όλοι πάνω κάτω προσεγγίζουν προβλέψιμα και όλα κρίνονται από εμένα στην πορεία.

Το ιδανικό αρσενικό : Έξυπνος , με υψηλούς στόχους και ωραίος δεν θα πω ψέματα ότι αυτό δεν αρκεί .

Έχεις 3 ευχές: Αυτή την στιγμή είναι μόνο μια. Την ελευθερία μας πίσω μια έννοια που τώρα καταλαβαίνω την αξία της .Να τελειώσει το Covid thing και να επιστρέψουμε στην κανονικότητα

Αγαπημένη ταινία : Αυτή που με κρατάει μέχρι το τέλος

Στέκι : Δεν έχω στέκι τα στέκια είναι για τους βασικούς !

Αξεσουάρ : Κινητό φυσικά η προέκταση του χεριού μου

Ταξίδι : Λατινική Αμερική ( soon !)

Καλή και κακή συνήθεια : Καλη : Οργανωτική. Κακή, Θα σου πω την χειρότερη που είχα και έκοψα και είμαι πολύ περήφανη για αυτό. Το κάπνισμα.

Facebook name : Το έσβησα το 2015 λόγω τοξικού πρώην και όταν χώρισα δεν ασχολούταν πλέον κανείς όποτε δεν μπήκα καν στον κόπο να το ξανά ανοίξω .

Instagram : Mariah__ezz

Tik Tok : Δεν έχω. Μου αρέσει να παρακολουθώ όμως και στεναχωριέμαι παράλληλα που τα hate comments είναι στην πλειοψηφία στην ελληνική γλώσσα αυτό λέει πολλά χαχα

Σχόλια