Lux Ferrari - Η σέξι Ελληνίδα μοντέλο με διεθνή καριέρα

Όνομα: Lux

Επίθετο: Ferrari

Ζώδιο: Τοξότης

Σπουδές: Διοίκηση επιχειρήσεων

Ενδιαφέροντα: Yoga, Crossfit, Hiking

Στόχος φιλοδοξίες: Καριέρα στο μοντελινγκ που ήδη έχει ξεκινήσει, να δημιουργήσω...

την δικά μου επιχείρηση

 

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Φιλόδοξη, καλή ακροατής, πιστη, δημιουργική, επίμονη

Και τώρα: Διαλογιστική επικέντρωση στους στόχους μου 

Στιγμή αδυναμίας: Όταν αποχαιρετάω την οικογένεια μου για να επιστέψω στο Λος Άντζελες

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φυσικά και υπάρχει!

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Μοιάζεις με Playmate  και να ορίστε έγινα!

Το ιδανικό αρσενικό: Πνευματώδης

Έχεις 3 ευχές: Η οικογένεια μου να είναι ευτυχισμένη, να επιτύχω τους επαγγελματικούς μου στόχους, να βρω έναν καλό σύντροφο

Στέκι: Όταν είμαι Ελλάδα κάπου κοντά στο σπίτι 

Αξεσουάρ: Ρολόι

Καλή και κακή συνήθεια: Συνεπής, Αναβλητικότητα

Twitter: @luxferrari

Instagram: @missluxferrari






 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου