Lilian Bo klitsa - Γυναίκα!

Όνομα : Lilian

Επίθετο : Βο klitsa

Ζώδιο : Επανάσταση, Υδροχόος με Σκορπιό

Σπουδές : Οικονομικά

Ενδιαφέροντα : Οι φίλοι μου, αφιερώνω χρόνο ακόμα και να μην έχω, βρίσκω, μοιράζομαι , εξελίσσομαι!

Στόχος: Μόνο η καρδιά με πάει εμένα, να υπάρχει φλόγα, αυτή ξέρει καλά, την εμπιστεύομαι! Όλα για...

μια ιδέα γίνονται και η μουσική είναι το κάστρο μου !

Και τώρα: Ότι αγκαλιάζει το απέραντο γαλάζιο και μπορώ να το ντύσω με μαγικές μελωδίες, χρόνια στα Beach Bars

Στιγμή Αδυναμίας : Άλλοι κρύβουν μέσα τους ένα παιδί, εγώ κρύβω ολόκληρο νηπιαγωγείο


Ελεύθερη - Δεσμευμένη : Ελεύθερη η σε σχέση είναι όροι που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι. Η καρδιά σου και το μυαλό σου ορίζουν την κατάσταση σου. Είμαι καλά 😁

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ : Το φλερτ αυτοπροσδιορίζεται και προσαρμόζεται στην εποχή που διανύουμε. Όχι δεν είναι το φλερτ του 70 ούτε καν του 90 ..

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει : Για ένα μήνα μου άφηνε κάτω από το σπίτι μου κάθε πρωί ένα κουτί με donuts και cappuccino, so sweet! Απλά ταξίδεψε με γαστρονομικά !!!

Το ιδανικό αρσενικό: Πάντα ελεύθερος, πάντα ανυπότακτος, πάντα ακατανόητος για τους πολλούς. Πάντα με ελεύθερη ψυχή και μάτια καθαρά

Έχεις 3 ευχές: Εννοείς να εκπληρώσω γιατί το τζίνι είμαι εγώ!

Αγαπημένη ταινία : Το Πράσινο Μίλι (κλαίω ακατάπαυστα) και η Cadillac records γιατί λατρεύω Etta James .

Στέκι : Πλήττω

Αξεσουάρ : Το άρωμα μου .

Ταξίδι : Η ζωή μου, ταξίδια! Μην μιλάς για Ιθάκη,  για ταξίδια να μου μιλάς.

Καλή και κακή συνήθεια : ΕΓΩ

Facebook name / Instagram
Lilian Bo klitsa

Σχόλια