Βάσια Πανάρετου - Όμορφη, σεξουαλική και με μουσική παιδεία

Όνομα : Βάσια

Επίθετο: Πανάρετου

Ζώδιο : Σκορπιός

Σπουδές : Νοσηλευτική Πανεπιστημίου Πατρών

Ενδιαφέροντα : γυμναστική, μουσική, τραγούδι

Στόχος – Φιλοδοξίες : Να ολοκληρώσω τις σπουδές μου. Να είμαι πολύ καλή στην...

δουλειά μου είτε ως νοσηλευτήρια είτε ως τραγουδίστρια. Να κυκλοφορήσω ένα δικό μου  τραγούδι

Στιγμή αδυναμίας : Να δώσω ευκαιρία σε απιστία αλλά τελικά το μετάνιωσα!

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη

Και τώρα : Το βιολί μου 

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει αλλά όχι τόσο πολύ όσο παλιότερα. Οι άνθρωποι είναι πίσω από μια οθόνη προσπαθώντας να επικοινωνήσουν και να φλερτάρουν μέσω των Social media το οποίο είναι ανούσιο και απρόσωπο. Είμαι υπέρ του φλερτ με άμεση επαφή.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: δεν υπάρχει κάποιο που να ξεχωρίζει. Όλοι άνδρες σχεδόν ίδιοι είναι!

Το ιδανικό αρσενικό : Ειλικρινής, πιστός, που να εκδηλώνει τα συναισθήματα του και πάνω απ’ όλα να σέβεται

Έχεις 3 ευχές: 1) να γνωρίσω έναν άνδρα που θα μου αλλάξει(θετικά) την ζωή 2)να πάω ένα ταξίδι στην Νέα Υόρκη 3)να τραγουδήσω μαζί με τον Νίκο Βέρτη

Αγαπημένη ταινία : Harry Potter

Στέκι : Το αυτοκίνητο και όπου με βγάλει

Αξεσουάρ : Παπούτσια και κολιέ

Ταξίδι : Νέα Υόρκη

Καλή και κακή συνήθεια : καλή συνήθεια που έχω είναι να τρώω πάντα πρωινό και κακή είναι να ξυπνάω αργά

Facebook name : Vasia Panaretou

Instagram : @vasia_panaretou

Tik Tok : @vasia_panaretou

Σχόλια