Δάφνη Μαούνη - Η όμορφη δασκάλα χορού

Όνομα : Δάφνη

Επίθετο: Μαούνη

Ζώδιο : Κριός

Σπουδές : Κομμωτική, επαγγελματικό μακιγιάζ, Oriental χορός επαγγελματικού επιπέδου

Ενδιαφέροντα : Ζωγραφική, κιθάρα, ταξίδια

Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος μου ν'αγαπήσουν όλο και περισσότερες γυναίκες τον αιγυπτιακό χορό και φιλοδοξία μου ν'αναγνωριστεί η δουλειά μου παγκοσμίως

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου:...

Είμαι μια γυναίκα δυναμική και ανεξάρτητη, διαθέτω υπομονή και επιμονή καταφέρνοντας να υλοποιώ πάντα τους στόχους μου επιτυχώς. Παράλληλα είμαι δοτική και ευαίσθητη, ενώ με διακατέχει ψυχραιμία και ηρεμία σε όλες τις στιγμές της ζωής μου. Γι'αυτό και όσοι με γνωρίζουν με αποκαλούν "ήρεμη δύναμη"!

Και τώρα : Διευθύνω τη σχολή χορού μου "Dafni's Oriental", που στεγάζεται στο Κερατσίνι

Στιγμή αδυναμίας : Δεν μπορώ ν'αντισταθώ με τίποτα στα γλυκά!

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Όσο υπάρχουν άντρες, θα υπάρχει και φλερτ!

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Ο καπετάνιος ενός καραβιού που ταξίδευα μου είχε πει ότι έπρεπε να με κλείσουν στο αμπάρι, γιατί είχε μαζευτεί όλος ο ανδρικός πληθυσμός στην μεριά του καραβιού όπου βρισκόμουν και είχε πάρει κλίση το καράβι

Το ιδανικό αρσενικό : Δυναμικός... Έξυπνος... Ειλικρινής... Με χιούμορ... Πιστός... Να λατρεύει τη σύντροφό του, να την στηρίζει και να της δείχνει ότι είναι μοναδική

Έχεις 3 ευχές: Υγεία, αγάπη και ειρήνη για όλο τον κόσμο

Αγαπημένη ταινία : Sex And The City

Στέκι : Η σχολή χορού μου

Αξεσουάρ : Τσάντες και κοσμήματα... Diamonds are a girl's best friend!

Ταξίδι : Dubai

Καλή συνήθεια : Να βοηθώ όσους έχουν ανάγκη

Κακή συνήθεια : Δυστυχώς καπνίζω

Facebook name : Δάφνη Μαούνη Θανόγλου

Instagram : dafni_thanoglou

Tik Tok : dafnisoriental

Σχόλια