Ροδούλα Χαμηλοθώρη - Εξαιρετικής ποιότητας θηλυκό και καλλιτέχνης

Κλικ: Πέτρος Παπαπέτρος
Όνομα : Ροδούλα

Επίθετο : Χαμηλοθώρη

Ζώδιο : Ταύρος

Σπουδές : Υποκριτική και Ηχοληψία

Ενδιαφέροντα : Φωτογραφία και Rollers

Στόχος - Φιλοδοξίες : Στόχος χωρίς σχέδιο είναι απλά επιθυμία. Θέλω να προσφέρω όσα μπορώ στο θέατρο, στην τηλεόραση και στη φωτογραφία. Τα σχέδια μου...

γενικώς στη ζωή μου, προτιμώ να μην τα αναφέρω.
κλικ: Ευάγγελου Τεντή

Περιέγραψέ μας με λίγα λόγια την προσωπικότητά σου : Δημιουργική, υπεύθυνη, αισιόδοξη, ευγενική, ήρεμη δύναμη.

Και τώρα : Στην καραντίνα κάνω πρόβες στο σπίτι για μία νέα θεατρική παράσταση. Ελπίζω να ανοίξουν τα θέατρα σύντομα και να να πραγματοποιηθεί. Συνεργάζομαι με φωτογράφους και παίζω σε σειρές και διαφημίσεις. Ευτυχώς η πανδημία χτύπησε λίγο την τηλεόραση.

Στιγμή αδυναμίας : Στο θέατρο, θα χαρώ όταν ένας συνάδελφος μου ζητάει να κάνουμε περισσότερες πρόβες. Στις φωτογραφίσεις όταν ο συνεργάτης μου έχει όρεξη για περισσότερες όμορφες λήψεις. Στην καθημερινότητα είναι τα γλυκά, όταν μου φέρνουν σοκολάτα δεν μπορώ να αντισταθώ.

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ : Φυσικά υπάρχει και πιο ποιοτικό θα έλεγα!

Ποιό είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει ; Το φλερτ με τα μάτια, όταν δεν είναι ενοχλητικό.

Το ιδανικό αρσενικό : Κύριος, προστατευτικός, έξυπνος, ασφαλής με τον εαυτό του, αν έχει και χιούμορ ακόμα καλύτερα. Αυτός που σε κάνει να νοιώθεις μοναδική. 

Έχεις 3 ευχές : Ευτυχία, δημιουργία και ευστροφία για όλο τον κόσμο!

Αγαπημένη ταινία : Η ανταλλαγή (Changeling). Ένα δράμα εποχής του Κλιντ Ίστγουντ που κυκλοφόρησε το 2008, με πρωταγωνίστρια την Αντζελίνα Τζολί. Σπουδαία ταινία! Θα ήθελα να έχω παίξει σε αυτή!

Στέκι : Δεν έχω στέκι. Μου αρέσει να πηγαίνω συνεχώς, σε διαφορετικά μέρη.

Αξεσουάρ : Η τσάντα μου. Έχει μέσα οτιδήποτε μπορεί να χρειαστώ.

Ταξίδι : Θέλω να γυρίσω όλο τον κόσμο, κυρίως την Ελλάδα. Αγαπημένα μέρη μέχρι στιγμής είναι η Νάξος, το Ναύπλιο, η Μύκονος, η Κεφαλονιά και το Ελατοχώρι. Στο εξωτερικό μου άρεσε πολύ η Γερμανία, στην οποία όσες φορές έχω πάει τύγχανε να είναι για δουλειά ή σεμινάρια. Θα ήθελα να έχω το χρόνο να τη γνωρίσω περισσότερο.

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια είναι πως διαβάζω πολύ και βλέπω πολλές ταινίες. Ειδικά τον τελευταίο διάστημα που έχω περισσότερο χρόνο, έβαλα στόχο να προτείνω κάθε Κυριακή ένα βιβλίο στο instagram και τα κατάφερα. Μου αρέσει η επικοινωνία. Μ'αρέσει που ο κόσμος ευχαριστιέται όταν του προτείνω βιβλία και αντίστοιχα μου λέει και εκείνος τα αγαπημένα του. Πολλές φορές ανεβάζω και τις ταινίες που βλέπω με τη βαθμολογία μου. Εκεί υπάρχουν έντονες αντιδράσεις. Οι περισσότεροι περιμένουν το επόμενο φιλμ, για να δουν αν θα το παρακολουθήσουν.

Αρκετοί θεωρούν κακή συνήθεια την προσοχή στη λεπτομέρεια. Παρ' όλα αυτά αυτή μου η αδυναμία απέφερε σε έναν φωτογράφο 6 βραβεία και πολύ κέρδος.

Facebook name: Rodoula Mclk Chamilothori Savvopoulou

Instagram: rodoula_chamilothory

Σχόλια