Κλάρα Ντραγκοτι - Σοκαριστικά όμορφη

Όνομα : Κλάρα

Επίθετο: Ντραγκοτι      

Ζώδιο : Σκορπιός με ωροσκόπο σκορπιό

Σπουδές : Από μικρή ήξερα ότι θέλω να βοηθάω ανθρώπους,  παίρνω δύναμη μέσα από αυτό, έτσι διάλεξα να σπουδάσω μαιευτική, τι πιο όμορφο να βλέπεις να γεννιέται ένα μωρό, πιστεύω δεν θα μπορούσα να ασχοληθώ με κάτι άλλο.

Ενδιαφέροντα : Δεν έχω πολύ χρόνο μέσα στη μέρα, για μένα ένα...

φαγητό με καλές φίλες είναι ότι καλύτερο, επίσης απολαμβάνω να βλέπω ταινίες.

Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος μου θα έλεγα πως είναι να γίνω καταξιωμένη μαία και να κάνω μια όμορφη οικογένεια όταν έρθει η ώρα φυσικά.

Και τώρα : Τώρα κάνω την πρακτική μου σε δημόσιο νοσοκομείο, έχω αφοσιωθεί πλήρως σε αυτό.

Στιγμή αδυναμίας : Μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει στιγμή αδυναμίας

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη κατ’  επιλογή

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει φλερτ ναι, αλλά θα έλεγα με λάθος τρόπο.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Δεν θυμάμαι κάτι συγκεκριμένο, οπότε μάλλον δεν θα άξιζε αναφέρω κανένα

Το ιδανικό αρσενικό : Είναι ο άντρας που θα ξέρει να αγαπάει, θα σου παρέχει πλήρη ασφάλεια και θα σε διεκδικεί κάθε μέρα λες και δεν σε έχει.

Έχεις 3 ευχές: Υγεία για όλο τον κόσμο, η πείνα και η φτώχεια να μην υπάρχουν σε κανένα σπιτικό, θα προσθέσω και την εξάλειψη της βίας.

Αγαπημένη ταινία : the notebook πιστεύω περνάει πολλά μηνύματα όσο αφορά την αληθινή αγάπη, αν και προτιμώ ταινίες δράσης η θρίλερ.

Στέκι : Δεν έχω συγκεκριμένο στέκι πηγαίνω παντού αν υπάρχει καλή παρέα

Αξεσουάρ : Η τσάντα, σε όλα τα μεγέθη και χρώματα, πιστεύω δεν πρέπει να λείπει από καμία γυναίκα

Ταξίδι : Έχω κάνει αρκετά ταξίδια, και θέλω να κάνω και αλλά, το επόμενο είναι το Μαρόκο.

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια είμαι πολύ κοινωνική, κακή πιστεύω ότι μιλάω πολύ.

Facebook name: Maria dragoti

Instagram: klara__dr

Σχόλια