Ειρήνη Μαστοράκη - Ομορφιά και σεξουαλικότητα σε τέλειες αναλογίες

Όνομα :  Ειρήνη

Επίθετο: Μαστοράκη  

Ζώδιο : Σκορπιός

Σπουδές : Σπουδάζω ψυχολογία, ασχολούμαι με την προαγωγή ψυχικής υγείας

Ενδιαφέροντα : Σαν χόμπι φωτογραφίζω διάφορες αθλήτριες και μανατζάρω την μικρή μου αδερφή σε....

συνεργασίες για αθλητική ένδυση καθώς και ταινίες μικρού μήκους

Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος μου για το άμεσο μέλλον είναι να τελειώσω τις σπουδές μου, να κάνω ένα μεταπτυχιακό ώστε να μπορέσω να εξασφαλίσω μια όσο τον δυνατόν πιο άνετη ζωή


Στιγμή αδυναμίας : Γενικότερα την αδυναμία την νιώθω σε φάσεις που δεν πιστεύω στον εαυτό μου και περιμένω από τους άλλους να με ενθαρρύνουν, τότε τα βιώνω όλα πιο έντονα και πιο φορτισμένα

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Είμαι ελεύθερη

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φλερτ υπήρχε ανέκαθεν, σήμερα απλά είναι πιο χυδαίο. Ρομαντισμός δεν υπάρχει

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια στιγμή που έχω κολακευτεί. Ίσως προτιμώ να μην με αντιμετωπίζουν ως μια απλά “όμορφη” κοπέλα κι τίποτα παρά πάνω

Το ιδανικό αρσενικό : Έξυπνος, όμορφος, πιστός

Έχεις 3 ευχές: Θα ευχόμουν απλά να νιώθω ευτυχισμένη. Τίποτα παρά πάνω. Μετά γινόμαστε αχόρταγοι

Αγαπημένη ταινία : Το λουλούδι της ερήμου

Στέκι : Δεν συχνάζω κάπου συγκεκριμένα, νότια προάστια Αττικής κυρίως

Ταξίδι : Αμερική

 

Καλή και κακή συνήθεια : Είμαι πολύ οργανωτική αρκεί να μην αφήσω τον εαυτό μου να τεμπελιάσει

Facebook name : Ειρήνη Μαστοράκη

Instagram : @irenemast

Σχόλια